Mô tả công việc
• Establish long-range objectives and specify the strategies and actions to achieve them.
• Manage active and engaged communities around a defined topic or topics by managing long-lead editorial calendars, monitoring online conversations.
• Participate in online conversations to build brand visibility, customer satisfaction and marketing/ecommerce support.
• Establish a positive online presence for the hotel(s) by integrating property-specific and brand messaging in a compelling and valuable way for participants.
• Provide measurement of the impact of online presence to the hotel's overall business.
Quyền lợi được hưởng
- Accommodation provided
- Offered three (3) meals per day including meals on the weekly days off.
- Offered uniform and laundry service for uniform.
- Joined in the associate activities.
- Joined in the Hotel’s training and development programs.
- Joined in medical and 24 hour accident insurance plan. Comply with government health and social insurance plan.
- Offered the round trip economy air ticket or ferry between hometown and Phu Quoc for commencement and completion of the Labor Employment Contract.
- 5 working days/week - 2 days off/week.
- Offered annual allowance of transportation for home leave.
- Offered 14 vacation days/year.
- Comply with Government Public Holidays.
- Others to be discussed during interview
Yêu cầu công việc
- Fluent English communication
- Hard-working | Active | Enthusiastic
- Want to develop career path in Marriott International
- 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; 2 years experience related professional area
Yêu cầu hồ sơ
Trong hành trình xây dựng và phát triển, Tập đoàn Công nghệ G-Group đã từng bước tạo nên những thành tựu đột phá, vươn mình mạnh mẽ và khẳng định vị thế trong cộng đồng công nghệ. G-Group luôn nỗ lực đóng góp những giá trị tốt đẹp cho cộng đồng, giúp cuộc sống của người Việt hạnh phúc và an toàn hơn.
Tập đoàn Công nghệ G-Group tập trung hoạt động và đầu tư trong 3 lĩnh vực: Tài Chính Công Nghệ; Truyền Thông Công Nghệ; An Ninh Công Nghệ; sở hữu 11 công ty thành viên và đội ngũ hơn 1000 nhân sự, cùng khát vọng tạo ra các sản phẩm công nghệ “Make in Vietnam” cung cấp ra toàn cầu với chất lượng chuẩn quốc tế.
G-Group mang trong mình Sứ mệnh tạo ra sự chuyển hóa mạnh mẽ giúp các công ty công nghệ hiện thực hóa Tầm nhìn & Sứ mệnh của mình, từ đó mang lại lợi ích cho khách hàng, nhân viên và nhà đầu tư. Tầm nhìn của G-Group là Tập đoàn đầu tư Công nghệ khởi nghiệp số 1 Việt Nam.
Những sản phẩm mà G-Group phát triển đã tạo tiếng vang lớn trong cộng đồng công nghệ, mang lại nhiều giá trị cho người dùng. G-Group cũng nhận được danh hiệu là “Nơi làm việc tốt nhất châu Á” trong 2 năm liên tiếp 2021 và 2022.