Việc làm GIOVANNI

Cập nhật 20/11/2024 16:50
Tìm thấy 9 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN GIOVANNI
Technical Sales B2B - Flavor / Fragrance (Food / Cosmetics Ingredient)
GIOVANNI
141 việc làm 8 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/04/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

We are Kital Ltd Co., a member of Koortrade group with headquarter in ISRAEL owning plants in Singapore and Vietnam, specializing in producing flavors and fragrances for food and beverage industry.

We are seeking a driven and experienced Senior Sales B2B to join our dynamic team. In this role, you will be responsible for developing and maintaining strong relationships with key B2B customers in the Flavour & Fragrance industry, develop new customer, driving sales growth, and exceeding revenue targets.

POSITION: TECHNICAL SALES B2B - FLAVOR / FRAGRANCE (FOOD / COSMETICS INGREDIENT)

- Work location: 39 Nguyen Thi Dieu Str - District 3 - HCMC - Vietnam

- Working time: Monday - Friday (8:00AM - 5:00PM)

- Report to: Head of Sales in Vietnam

***ABOUT OUR PRODUCTS:

The Flavors & Fragrances Market are compounds used to enhance the characteristics of end-use products in the food & beverage, pharmaceutical, consumer products, and cosmetic industries.

  • Flavors are used in a wide range of products that include bakery, snacks, confectionery, meat, poultry, seafood, and others.
  • Fragrances - The perfume industry revolves around the production of scents and essential oils whose major use is to enhance pleasant smells and fragrances. With the kind of attention it pays to hygiene, the perfume industry is an indispensable part of the cosmetic and personal care industry.
  • Responsible to promote sales of Flavor & Fragrances for Vietnam market
  • To build new relationship with new clients (End users and/or Distributors) and identify new sustainable business opportunities.
  • To develop new accounts by using own abilities
  • Set out sales target in cooperation with Sales Manager and be responsible for their achievement
  • Maintain business from clients and address feedback to relative parties of the companies in a timely manner
  • Provide professional, helpful customer service and problem solving to gain customer loyalty and long-term partnership
  • To consolidate relationship with Scents & Blends factory in Singapore
  • To help the deliveries from and to Singapore for a good and fast shipping service
  • All other activities which will be assigned by the company in the future

Yêu Cầu Công Việc

  • At least 2 - 3 years experience in Sales B2B in Flavor / Fragrances (Food Ingredient / Food Additive / Cosmetic Ingredient / Chemical for Home care, personal care)
  • Minimum Diploma/Degree qualification in Chemical / Business Administration/ Business Management / Sales & Marketing
  • Fluent English
  • Successful sales track records
  • Strong computer skills
  • Ability to work independently and handle multiple projects
  • Good at speaking and writing in both Vietnamese & English
  • Good communication and interpersonal skills
  • Team player

ALLOWANCE & BENEFIT:

  • Competitive salary package & all benefits for employees required by government labor law
  • 13th - month salary
  • Performance bonus, holiday bonus
  • Allowance: gasoline, telephone, business trip, company trip
  • Long-term job stability

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:

Giovanni Group (tiền thân là Công ty Cổ phần Giovanni Việt Nam) được thành lập vào năm 2007 với sứ mệnh tái hiện nét thanh lịch tự nhiên và phong cách Châu Âu tại Việt Nam. Từ năm 2007, Công ty có nhận quyền phân phối và phát triển độc quyền tại thị trường Việt Nam với 3 nhãn hàng là Emanuel Ungaro, Charles Jourdan mang phong cách Pháp và Giovanni mang phong cách Ý. Sau 10 năm phát triển, thương hiệu Giovanni trở nên vượt trội hơn hai thương hiệu mang phong cách Pháp còn lại và nhận được sự ưu ái đặc biệt của khách hàng Việt Nam - những người yêu thích phong cách thời trang Ý thanh lịch tự nhiên, sang trọng và tinh tế. Đây cũng là động lực mạnh mẽ để công ty phát triển thương hiệu Giovanni với 36 cửa hàng trên toàn quốc tính tới thời điểm tháng 10/2017. Với việc tập trung vào giá trị cốt lõi về chất lượng sản phẩm, phát triển dịch vụ, kết hợp trải nghiệm khách hàng tại điểm bán lẻ nhằm cung cấp cho khách hàng sự tự tin, tính trang trọng và sự hứng khởi trong việc mua sắm, thương hiệu Giovanni đã phát triển đa dạng các dòng hàng, từ sơ mi tới các bộ quần áo vest lịch lãm, tới các phụ kiện đồ da tinh tế.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.
  • Các hoạt động ngoại khóa
  • Du lịch
  • Nghệ thuật
  • Party

Lịch sử thành lập

  • 2013: Có 21 cửa hàng độc lập trên toàn quốc.
  • 2010: Ra mắt thêm thời trang cao cấp nữ.
  • 2007: Thành lập công ty.

Mission

Tái hiện nét thanh lịch tự nhiên và phong cách Châu Âu tại Việt Nam

Những nghề phổ biến tại GIOVANNI

Bạn làm việc tại GIOVANNI? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GIOVANNI

GIOVANNI

Click để đánh giá