Mô tả công việc
As an Assistant Marketing Executive, you will assist your leader in both inbound and outbound marketing activities with the following tasks (some tasks must be completed independently, while others will be planned and guided by the leader or supported by agency partners)
Graphic Design / Video Editing
- Create simple posters, banners, and social media posts.
- Revise company profiles and catalogs if available.
- Create and edit basic YouTube/Facebook videos and shorts.
Digital Marketing
- Support the leader in completing webinars, SEO strategies, and paid ads for the company website or social media pages.
- Update product information and documents on the website.
- Perform related activities.
Email Campaigns
Update leads and send promotional emails to a broad list of recipients.
Event Organization
Assist your leader in preparing for Trade shows, exhibitions, conferences, and workshops.
Other
Contact and work with suppliers and business partners.
Support your leader in related tasks.
Yêu cầu công việc
Bachelor’s degree in Marketing or a related field.
Proficiency in English (all four skills).
At least 6 months of experience in marketing (experience in a B2B environment is a plus).
Proficiency in 2D graphic design tools such as Photoshop, Illustrator, Premiere Pro, InDesign, Canva and Capcut.
Knowledge of WordPress and Google Analytics.
Proficiency with Microsoft Office 365 and other technology software.
Interest in machinery and equipment fields.Top of Form
Quyền lợi được hưởng
Salary: Negotiable.
Company-provided: Laptop, camera, other work-related equipment, and transportation for visiting clients and partners.
Provided with social insurance, health insurance, unemployed insurance
Insurance: 24/7 accident insurance.
Salary increase once a year, 13th month salary and profit sharing bonus
Company Trip: Domestic or international company trips.
All benefits in accordance with Labor Law and company’s regulation
Giovanni Group (tiền thân là Công ty Cổ phần Giovanni Việt Nam) được thành lập vào năm 2007 với sứ mệnh tái hiện nét thanh lịch tự nhiên và phong cách Châu Âu tại Việt Nam. Từ năm 2007, Công ty có nhận quyền phân phối và phát triển độc quyền tại thị trường Việt Nam với 3 nhãn hàng là Emanuel Ungaro, Charles Jourdan mang phong cách Pháp và Giovanni mang phong cách Ý. Sau 10 năm phát triển, thương hiệu Giovanni trở nên vượt trội hơn hai thương hiệu mang phong cách Pháp còn lại và nhận được sự ưu ái đặc biệt của khách hàng Việt Nam - những người yêu thích phong cách thời trang Ý thanh lịch tự nhiên, sang trọng và tinh tế. Đây cũng là động lực mạnh mẽ để công ty phát triển thương hiệu Giovanni với 36 cửa hàng trên toàn quốc tính tới thời điểm tháng 10/2017. Với việc tập trung vào giá trị cốt lõi về chất lượng sản phẩm, phát triển dịch vụ, kết hợp trải nghiệm khách hàng tại điểm bán lẻ nhằm cung cấp cho khách hàng sự tự tin, tính trang trọng và sự hứng khởi trong việc mua sắm, thương hiệu Giovanni đã phát triển đa dạng các dòng hàng, từ sơ mi tới các bộ quần áo vest lịch lãm, tới các phụ kiện đồ da tinh tế.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Nghệ thuật
- Party
Lịch sử thành lập
- 2013: Có 21 cửa hàng độc lập trên toàn quốc.
- 2010: Ra mắt thêm thời trang cao cấp nữ.
- 2007: Thành lập công ty.
Mission
Tái hiện nét thanh lịch tự nhiên và phong cách Châu Âu tại Việt Nam