Mô tả công việc
• Perform supplier market analysis, category analysis, and supply risk analysis, and develop TCO understanding, as well as the map of how sourcing process and channels work within the locally managed category (At Market), and identify improvements to be targeted,
• Prepare and execute negotiation events seeking best TCO contracts and beneficial commercial agreements with suppliers for the locally managed categories (at Market level)
• Ensure effective contract management follow up activities are in place ( e.g. legal Contracts, purchasing info records, master data, etc).
• Establish relationships with key stakeholders to integrate category plans and outcomes in local budgets and price planning processes as required (for necessary categories)
• Ensure Compliance to Nestlé's business principles, policies, standards and Procurement Policy, Procurement Standardized Model, Nestlé Supplier Code, Best Practices, etc.
• Monitor supplier performances and give the suitable actions to ensure supply & operation
• Other assignments by Line manager, i.e: Prepare monthly KPI dashboard reports / other reports by Line Manager
Yêu cầu công việc
• Has experience in negotiation.
• Has experience in import/export process
• System and software skills
- Good business writing skills
- Communication skills
- Basic problem solving skills
Quyền lợi được hưởng
Competitive welfare regime: 13th and 14th monthly salaries; awarding achievements; bonuses on major
Chăm sóc sức khoẻ
Additional insurance: Accident 24/24; Inpatient insurance (hospitalization and surgery)
Đào tạo
Training Opportunities and Career Path Development
Giovanni Group (tiền thân là Công ty Cổ phần Giovanni Việt Nam) được thành lập vào năm 2007 với sứ mệnh tái hiện nét thanh lịch tự nhiên và phong cách Châu Âu tại Việt Nam. Từ năm 2007, Công ty có nhận quyền phân phối và phát triển độc quyền tại thị trường Việt Nam với 3 nhãn hàng là Emanuel Ungaro, Charles Jourdan mang phong cách Pháp và Giovanni mang phong cách Ý. Sau 10 năm phát triển, thương hiệu Giovanni trở nên vượt trội hơn hai thương hiệu mang phong cách Pháp còn lại và nhận được sự ưu ái đặc biệt của khách hàng Việt Nam - những người yêu thích phong cách thời trang Ý thanh lịch tự nhiên, sang trọng và tinh tế. Đây cũng là động lực mạnh mẽ để công ty phát triển thương hiệu Giovanni với 36 cửa hàng trên toàn quốc tính tới thời điểm tháng 10/2017. Với việc tập trung vào giá trị cốt lõi về chất lượng sản phẩm, phát triển dịch vụ, kết hợp trải nghiệm khách hàng tại điểm bán lẻ nhằm cung cấp cho khách hàng sự tự tin, tính trang trọng và sự hứng khởi trong việc mua sắm, thương hiệu Giovanni đã phát triển đa dạng các dòng hàng, từ sơ mi tới các bộ quần áo vest lịch lãm, tới các phụ kiện đồ da tinh tế.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Nghệ thuật
- Party
Lịch sử thành lập
- 2013: Có 21 cửa hàng độc lập trên toàn quốc.
- 2010: Ra mắt thêm thời trang cao cấp nữ.
- 2007: Thành lập công ty.
Mission
Tái hiện nét thanh lịch tự nhiên và phong cách Châu Âu tại Việt Nam