Mô tả công việc
We are seeking a dynamic and professional Portfolio Management Assistant with a strong attention to detail and commitment to excellent in supporting portfolio management operations. Frequent work will include but not limited to:
Key Responsibilities
A. Admin tasks
• Secretarial support for team including preparation and collation of materials required by the Project, Consultants, Contractors, Local Authorities.
• Assist with travel & accommodation bookings as and when required.
• Assist with English-Vietnamese translations as and when required.
• Assist with organization of office functions & conferences as required.
• Assist with project meetings, reports and presentations, including but not limited to preparing PPT, reports, meeting agendas, meeting minutes, coordinating meetings and follow up actions.
• Assist with submission works for approvals.
• Any other general duty as maybe required from time to time.
B. Document Control
• Take control on the receiving, filing, distributing and tracking of all documents related to the Project.
• Set up a filing system of all document and drawings received for easy retrieval by the Project Team members.
• Keep track with all drawings and document issued and received during construction of the project and to ensure that the most updated drawings and document related to the project are available for use by the project team.
• Perform the duty of safe-keeping all important documents, including approved recommendations, approved change requests and approved tender list under lock and key.
• Timely inform the project team members and the construction managers on the approval status of all recommendations, change requests and tender list.
• Provide database briefing to users and handle enquiries from all users concerned.
• Generate regular statistical reports for the receipts and distribution of document and drawings.
• Review regularly on the whole document control system and make innovation improvements.
• Delegate clerical staff to handle large volume printings of document and drawings for use by Project team members.
• Arrange in-house and external printing.
Yêu cầu công việc
• > 3 years of experience in portfolio administration for real estate company, or related roles.
• Excellent communication and interpersonal skills.
• Excellent attention to detail, with strong analytical and problem-solving skills.
• Ability to work in a fast-paced environment and manage multiple priorities effectively.
• Proficiency in English.
Quyền lợi được hưởng
13th and Performance bonus 2 - 4 months
Chăm sóc sức khoẻ
Premium Healthcare plan for individual
Nghỉ phép có lương
International enviroment
Là một trong những công ty đầu tiên tại Việt Nam nghiên cứu, sản xuất, nhập và xuất khẩu các loại xe chuyên dùng, CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN Ô TÔ HIỆP HÒA tự hào là đơn vị tìm kiếm và phát triển những công nghệ mới để bảo vệ môi trường và an toàn cho đất nước.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2000
Mission
Sự thành công của chúng tôi hôm nay (Một trong 500 doanh nghiệp lớn nhất Việt Nam) là kết quả của việc không ngừng đầu tư, không ngừng sáng tạo, không ngừng vượt qua thách thức và không ngừng đổi mới để thành công.
Review TẬP ĐOÀN Ô TÔ HIỆP HÒA
Lương lậu, phúc lợi cũng ổn nhưng khó thăng tiến, làm vài năm nữa thì vẫn ở vị trí đấy thôi công ty gia đình mà. (rw)
Văn hóa công ty và cách quản lý của anh lãnh đạo thực sự có vấn đề. Về đãi ngộ của cty thì thôi khỏi phải nói luôn (rw)