Mô tả công việc
Overview:
- Provide comprehensive support to the NLL Deputy Managing Director (DMD) in managing the company’s day-to-day operations.
- Have the ability to work independently on projects, from conception to completion, and must be able to work under pressure at times to handle a wide variety of activities and confidential matters with discretion.
Responsibility:
1. Executive Support
- Serve as a liaison to the Board of Directors, senior management teams, and other stakeholders in all tasks assigned by NLL DMD.
- Arrange and handle all logistics for Management meetings and events: schedule meetings; draft agendas; gather all material one week before BOM meeting; develop, compile, and distribute presentation materials; and record & deliver meeting minutes 3 days after meeting, follow up on assigned action items.
- Manage sensitive matters with a high level of confidentiality and discretion especially decisions directly impacting the operations of the company and human resources.
- Sustain a daily calendar of meetings and events; organize complex calendars and schedules; resolve any scheduling issues.
- Adhere to compliance with applicable rules and regulations set in by laws and by the Company.
- COA/Company Council: Check and verify document to be signed by NLL DMD to ensure the approved COA/company council list is strictly followed.
2. Operation activities to support NLL DMD
- Provide 'gatekeeper' and 'gateway' role as a bridge for smooth communication between the NLL DMD and others.
- Work with BUs as assigned by the NLL DMD.
- Assists the NLL DMD with daily administrative duties that include managing an active calendar of appointments, completing expense reports, composing and preparing correspondence, arranging business trips, providing event management support, agendas and compiling documents for meetings, etc.,
- Evaluate and assist in developing office policies and procedures for improved workflow and anticipate future needs as organization grows.
- Provide hospitality to all guests and help to create a welcoming environment.
- Process and distribute daily mail.
- Invest in building long-lasting relationships both externally and internally.
- Manage petty cash reimbursements and reconciliation.
- Other projects/duties as assigned for the overall
Yêu cầu công việc
- Qualifications of Business Administration / English / Finance/ Project Management/ Real Estate.
- At least 03 years of experience in assistant to managing director / project manager/ project director in real estate.
- Extensive experience in document controlling.
- Extensive experience in Interpretation and translation skills, especially consecutive interpretation and simultaneous interpretation.
- Comprehensive knowledge of corporate governance, strategic planing and HR allocation.
- Possess strong written and verbal communication, and organizational skills, and the ability to maintain a realistic balance among multiple priorities
- Proficiency in English.
Là một trong những công ty đầu tiên tại Việt Nam nghiên cứu, sản xuất, nhập và xuất khẩu các loại xe chuyên dùng, CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN Ô TÔ HIỆP HÒA tự hào là đơn vị tìm kiếm và phát triển những công nghệ mới để bảo vệ môi trường và an toàn cho đất nước.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2000
Mission
Sự thành công của chúng tôi hôm nay (Một trong 500 doanh nghiệp lớn nhất Việt Nam) là kết quả của việc không ngừng đầu tư, không ngừng sáng tạo, không ngừng vượt qua thách thức và không ngừng đổi mới để thành công.
Review TẬP ĐOÀN Ô TÔ HIỆP HÒA
Lương lậu, phúc lợi cũng ổn nhưng khó thăng tiến, làm vài năm nữa thì vẫn ở vị trí đấy thôi công ty gia đình mà. (rw)
Văn hóa công ty và cách quản lý của anh lãnh đạo thực sự có vấn đề. Về đãi ngộ của cty thì thôi khỏi phải nói luôn (rw)