What You Will Do
- Working directly with line Manager/Head of Business and clients, taking briefs, making proposals, and proposing to the Manager/Head of media business and clients.
- Meeting and liaising with clients to discuss and identify their advertising requirements;
- Working with other team members to devise an advertising campaign that meets the client’s brief and budget.
- Presenting alongside agency colleagues (particularly the line manager), the AnyMind credentials in general, proposal and quotation in particular.
- Design sales strategies, then manage sales results of the team to achieve a given monthly/quarterly/yearly target.
- Identify and generate potential profitable business relationships/ opportunities by studying integration of new growth areas/ trends accompanied with company strategies and operations; examining risks and potentials; estimating partners' needs and goals.
- Give advice/ motivate the team to attain the best result.
- Coaching individuals/ team, leading team to success.
- Screens potential business deals of team’s members and yours by analyzing the situation, understanding client’s needs and being able to respond effectively with a plan of how to meet these.
- Individually locate or propose potential business deals and close/generate profitable business relationships/deals by contacting potential partners; discovering and exploring opportunities, coordinating requirements; developing and convincing clients with support from internal/function teams; integrating contract requirements with business operations.
- Build good relationships with other departments, clients and agencies.
- Bachelor Degree
- At least 2 years of working experience in Marketing/Advertising is required
- At least 2 years of working experience in the same position
- Significant experience in professional client relationship management.
- Proficient English.
- Strong leadership skills.
- Strong communication, presentation, negotiation, and interpersonal skills and well organized with good sense of responsibility
- Good strategic thinking and analytical and listening skills.
- Clear mindset, result-oriented with passion for work
- Experience in a fast-paced work environment is a plus
- Knowledge of performance & e-commerce planning is a plus
- Competitive Salary
- Performance Review (2 times per year)
- Performance Bonus (1 time per year from 0.5-3 months salary amount)
- Annual Leave: 15 days and other leave types
- Private Health Insurance
- TGIF, monthly birthday, and other fun events
- MacBook to be provided
- Good chance to explore new trends in the digital market
- Opportunity to learn and work with the most advanced advertising technology platforms
- Work in a professional, active, international, and dynamic environment
Công ty CP Tập đoàn Phú Thái (Phú Thái Group) tiền thân là Công ty TNHH Phú Thái được thành lập từ T10/1993, hoạt động trong lĩnh vực thương mại, kinh doanh và phân phối các sản phẩm hàng tiêu dùng. Qua 30 năm xây dựng và phát triển, với phương châm lấy đạo đức kinh doanh và chất lượng sản phẩm, dịch vụ làm hàng đầu để làm vừa lòng khách hàng, Phú Thái Group đã là chiếc cầu nối uy tín, chất lượng giữa các nhà sản xuất với người tiêu dùng, góp phần không nhỏ vào việc lưu thông hàng hóa cũng như đẩy mạnh thị trường bán lẻ với hệ thống phân phối và hậu cần của mình. Là một Công ty có tính chuyên nghiệp và quốc tế hóa cao, hiện nay Phú Thái Group đã phát triển được hơn 20 Công ty thành viên, trung tâm phân phối và kho vận với hơn 2.000 cán bộ nhân viên hoạt động trên phạm vi cả nước, doanh thu hàng năm đạt hàng ngàn tỷ đồng.
Review Phu Thai Group
Trợ lý giám đốc tài chính
Thủ tục nhập khẩu
Kế toán