Workplace: District 1, Ho Chi Minh City
Working Hours: 12pm - 9pm
Salary: 25M to 30M
Responsibilities
· Provide technical support to users both local and in Australia - respond to incoming requests via phone and ticketing system in an efficient and effective manner
· Diagnose and troubleshoot hardware and software issues, and guide users through resolution steps
· Install software on user's device on site and remotely, perform basic administrative tasks such as password resets, account creations etc.
· Manage tasks in service request queue, resolve or triage incidents and requests within appropriate timeframe information about the status of assigned jobs
· Create and administer various shared network resources, provide permissions to software, drives and accounts and other general administrative needs
· Maintain and update documentation as required, including, but not limited to End User Work Instructions, Self-Help guides and technical documentation for inclusion into the Knowledge Base
· Debugging / Investigating the customized issuesYêu Cầu Công Việc
Knowledge, Skills & Experience
· University Qualification in Computer Sciences, Information Technology, or related field with certificates
· 2+ years experience in a technical role such as Desktop Services as Level 1 / Level 2
· Strong knowledge of Windows operating systems
· Experience in commercial IT technologies such as Networking and basic Server configuration
· Excellent Microsoft platform expertise including but not limited to Active Directory, Group Policy, Office 365, hybrid on-premise and cloud based solutions
· Strong understanding of Routing, Firewall Security, Wireless etc
· Full understanding of the Information Technology Infrastructure Library (ITIL) Framework
· Experience in documenting processes and procedures
· Experience with SQL and its variation among popular databases
· Software Development Fundamentals, Problem Solving, Documentation Skills
· Capable of troubleshooting common database issues
· Experience with Microsoft Access and VB
· Knowledge of SQL reporting services - advantage
**Please note: As part of interview process a technical assessment will be carried out by one of our senior team members.
Personal Attributes:
· Fluent in English
· Good written and verbal communication
· Attention to detail
· Customer Service Mindset
· Dedicated
· Team Work
· Meet strict deadlines / KPIS
· Problem SolvingChế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công ty cổ phần Tập đoàn Thái Bình Dương được thành lập ngày 04 tháng 7 năm 2001. Lĩnh vực đầu tư, kinh doanh chính bao gồm: Công nghiệp, Tổng thầu và Bất động sản. Quy mô hoạt động đầu tư, kinh doanh của Tập đoàn được phát triển trên cả ba miền Bắc, Trung, Nam và một số nước trong khu vực, với gần 20 doanh nghiệp thành viên và đơn vị có vốn góp.
Với những kết quả trong sản xuất kinh doanh, kết nối đầu tư và công tác an sinh xã hội, hai lần vào các năm 2011 và 2016, Tập đoàn đã được Nhà nước tặng thưởng Huân chương Lao động hạng Ba.
Tôn chỉ và mục đích hoạt động của Công ty là phát triển bền vững, mang lại nhiều hơn, nhiều hơn nữa những Giá trị đích thực cho hôm nay và ngày mai.
Một số dự án tiêu biểu của Tập đoàn:
- Dự án công nghiệp: Cảng quốc tế Vĩnh Tân, Nhà máy Nhiệt điện Vĩnh Tân 3 (BOT), Nhà máy Nhiệt điện Sơn Mỹ 1 (BOT), Nhà máy Điện gió Thái Hòa, Nhà máy Điện mặt trời Thái Phong.
- Dự án EPC: Nhà máy Nhiệt điện Vĩnh Tân 4, Nhà máy Nhiệt điện Vĩnh Tân 4 mở rộng.
- Dự án bất động sản: Tổ hợp dịch vụ thương mại và nhà ở cao cấp Thái Bình Dương, Khu du lịch văn hóa và nghỉ dưỡng Lạc Thủy, Tuyến cáp treo Hương Bình.