Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Công tác phí
Mô tả Công việc
In charge of delivering and implementing product business strategy, formulating sales (SI/SO) guidelines, managing the product lifecycle, and integrating the functional departments to ensure the implementation of the business strategy and management execution.
Main responsibilities:
1. Product business strategy formulation: manage sales strategies in the region, formulate sales (SI/SO) guidelines; Execute and implement various functional management strategies based on strategic coordination; TOP channel customer sales management to support the branch's annual business goals
2. Product operation:
− Manage product lineup activities; manage new product launches and product transitions for the product area involving other departments as required
− Formulate core channel breakthrough strategies and implement them
− Utilize the product assortment to actively promote product areas at trade/consumer shows within the brand’s and TCL’s objectives and guidelines
− Monitor and steer stock availability of products
− Manage and resolve product queries to ensure correct information is supplied to the sales force and other departments as required
− Formulate and manage retail SO strategies for key models
− Product portfolio and planning, technical support for branches
− Work closely with the training teams to promote internal and external training activities with key focuses on the product area
− Create and manage product features and descriptions to enable sales and marketing departments to create documentation and collateral
3. Relationship:
− Closely working with HQ for product management
− Build and maintain positive and productive relationships with key stakeholders
− Facilitate cooperation with Marketing, Sales, Planning & Logistic Departments
Yêu Cầu Công Việc
− 3 – 5 years of experience in AC Product Sales or Product Marketing experience
− Product Management experience
− Brand and Product knowledge
− Fluent communication skill in English or Chinese (verbal and written) is a must
− Experienced professional with a full understanding of specialized areas; resolves a wide range of issues in creative ways
− Works on problems of diverse scope where analyzing data requires evaluating identifiable factors. Demonstrates good judgment in selecting methods and techniques for obtaining solutions
− Supervises mentoring and coaching for team members
− Bachelor's degree, or Master's degree;
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Đi vào hoạt động từ 2019, Teecom là một công ty phát triển vượt bậc trong lĩnh vực Thương mại điện tử xuyên biên giới (cross-border ecommerce) tại Việt Nam. Chúng tôi là nhà bán lẻ sở hữu nhiều thương hiệu và cửa hàng trực tuyến trên các sàn Thương mại điện tử tại thị trường Mỹ và Châu Âu như Amazon, Etsy, Woocommerce, Google Shopping, Tiktok Shop, vv…
Năm 2022, Teecom vinh dự được nhận danh hiệu “The Voice – Most Influential Seller” được bình chọn bởi Amazon Global Selling Việt Nam. Chúng tôi tự hào là một đội ngũ trẻ, năng động và không ngừng học hỏi để thích ứng với sự thay đổi không ngừng của môi trường thương mại điện tử.
Teecom là một tập thể những thành viên trẻ, luôn sẵn sàng học hỏi và phát triển. Hiện tại Teecom đã có hơn 100 nhân sự và vẫn đang tiếp tục mở rộng.
Review TEECOM
Tôi đã học được rất nhiều trong thời gian làm việc tại TEECOM, làm thêm giờ quá nhiều. (id)
Mọi người ở đây thật tuyệt vời, có sự cân bằng giữa công việc và cuộc sống, nhưng lương không cao bằng các công ty khác. (gl)