Mô tả công việc
Supervise and validate the definition of the strategy for the Premium Sales, MICE and Sales Development segments.
Define upselling objectives to the Event Coordinators to maximise revenues for each group/event. Train teams in effective sales techniques for site inspections and other opportunities to connect with the customer/meeting planner when the group is already in the hotel
Assess group business to maximize contribution from available public space and generate room revenues whilst achieving banqueting budgets
Yield all leads prior to the offer letter being sent out in terms of hotel selected, venue assigned or rates offered within the area set up
Ensure that sales and catering PMS is well managed, maintained and updated as per company policy and standards
To assure that the sales manager, sales executive correctly organizes and successfully execute the visits to the clients and review that weekly report and to make suggestions for any necessary improvements in order to achieve the goals.
Review monthly segment report for both room & banquet revenue and find ways to improve the performance of the Hotel.
Conduct team meeting once every week. (Both in resort & HCM)
Keep abreast of the competitor’s activities on a weekly basis.
Organize and promote, in cooperation with the Food & Beverage Department special projects to stimulate Food & beverage sales within the community, including, but limited to, tournaments, balls, parties, gastronomic festivities, etc.
Ensures participation in the sales actions defined in the action plan in coordination with the corresponding segment.
Ensures the correct preparation and execution of sales inspection visits, of any nature or segment, which are to take place in the hotels under their responsibility.
Oversees the management of group quotations in the hotels under their responsibility.
Ensures the correct and complete implementation of FOCUS CRM for sales and group business management in all their teams (external sales and groups cluster) as well as the correct implementation of the MICE processes established by the Segment.
Collaboration with the Revenue Sales Partner in the implementation of the hotel's pricing strategy.
Responsible for planning and leading the pre-convention (pre-con) meeting for their groups to ensure direct relationship is created between the department heads and the meeting planner responsible for the group
Is knowledgeable of the competitors (their products, improvements, rates, strengths and weaknesses, RevPar, etc.) and maintains a cordial relationship with them to ensure that they are aware of market trends and cross-market opportunities.
Participate in those site inspections that deem appropriate due to high volume negotiations or according to the customer’s profile/market.
Ensure that the results of the site inspections carried out by their team are reported to the hotel’s Director of Sales.
Monitor deposits and payments due on the dates stipulated in the contract, updating the pro-forma invoice and sending it to the customer whenever necessary
Review group billing to make sure it is accurate
Yêu cầu công việc
- Degree in Tourism, Hospitality, Business Administration or similar.
- Upgrade or Master in Marketing will be an advantage
- Fluent English, a second language will be an advantage (better if it’s the same where the hotel is based).Marketing plan
- Business Plan
- Yield Management
- Commercial strategies
- Opera System is an advantage
- 3 years in a similar position in large hotels or international companies/2 years in the company in similar position in large hotels
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- International working environment
- 13th month salary
- Annual Outing Trip
- Annual salary review
- Laundry uniform provided
- Participating social insurance, medical insurance, accident insurance 24/7
- 2 Day-off/week
- Benefit for birthday, mid-autumn festival, public holiday, Tet holiday,..
- Duty meal provided at canteen
- Special room rate as per Melia Hotels International policy
- Shuttle bus from Vung Tau to Melia Ho Tram
CTCP Thành Thành Công - Biên Hòa tiền thân là Công ty Liên doanh giữa Tập đoàn Group Bourbon, Liên hiệp Mía Đường II và Liên hiệp Mía Đường Tây Ninh.
Hoạt động chính của công ty là sản xuất đường và điện; trồng cây mía; sản xuất và kinh doanh các sản phẩm sử dụng đường hoặc sử dụng phụ phẩm, phế phẩm từ sản xuất đường…Năm 2022, Sản lượng Đường tiêu thụ tiếp tục được duy trì mức trên 1.000.000 tấn và được xuất khẩu sang hơn 29 nước.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ các chế độ (BHYT, BHTN, BHXH tự nguyện) theo quy định
- Được hưởng bảo hiểm tai nạn 24/24
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Team Building
- CLB Thể thao
- Ngày hội gia đình
- Ngày hội thể thao
- Các cuộc thi nội bộ ngành và Tập đoàn…
Lịch sử thành lập
- Ngày 15/7/1995, Công ty Cổ phần Thành Thành Công - Biên Hòa được thành lập - tiền thân là Công ty liên doanh giữa Bourbon, Liên hiệp Mía Đường II, Liên hiệp Mía Đường Tây Ninh
- Năm 2012, Hoàn thành Dự án Affinage - Xưởng hoà tan Đường thô
- Năm 2013, Phát hành 6.574.200 cổ phiếu ESOP. Đổi tên thành CTCP Mía Đường Thành Thành Công Tây Ninh
- Năm 2015, Sáp nhập CTCP Nhiệt điện Gia Lai
- Năm 2017, Sáp nhập với CTCP Đường Biên Hòa, đổi tên thành CTCP Thành Thành Công - Biên Hoà
- Năm 2018, Cải tiến QTCT: Theo tiêu chuẩn quốc tế và thông lệ tốt trên thị trường
- Năm 2019, Hợp tác với Công ty ED&F Man xuất khẩu đường sang châu Âu. Hợp tác chiến lược với DEG - nhà đầu tư chiến lược đến từ châu Âu
- Năm 2022, Chính thức thảo luận chiến lược hợp tác phát triển nông nghiệp 4.0 song phương với chính quyền bang Queensland, Úc. VNSI20: năm thứ 5 liên tiếp là Doanh nghiệp Mía Đường duy nhất thuộc rổ chỉ số
Mission
Kiến tạo nền Nông nghiệp hiện đại, bền vững và mang lại nguồn năng lượng - dinh dưỡng nguồn gốc tự nhiên, không biến đổi gen.
Review Thành Thành Công - Biên Hòa
Môi trường làm việc tốt, cạnh tranh cao, phúc lợi xã hội tốt, thiếu CNBV chuyên môn cao (ID)