Responsibilities
- Manage/Executive activities by advise from Area Activation Supervisor such as:
+ Activation
+ Promotion
+ Channel development
- Planning/Tracking/Reporting in line with Supervisor/Manager about budget for all activities
- Optimize all executive at best performance
- Balance local sales’ s requirement with brand/event activation strategy.
- Coordinate with centres for events management.
- Oversee all POS programs.
Qualifications
- University degree in Economics, Marketing or Business Management.
- Knowledge of advertising, media industry.
- At least 3 years experience at the same position in foreign invested company
- Experience in marketing for customers, Trade Marketing.
- Good communication in both English and Vietnamese
- Be able to travel and work between ILA Centres in Da Nang. Hoi An
Benefits
- Competitive salary.
- Insurances fully provided.
- Private insurance will be provided for official staff.
- Discount up to 90% English tuition fees for staff and close relatives.
- An active, professional, dedicated working environment with experienced managers and friendly colleagues.
- 14 day-off per year along with other benefits according to the company's regulation.
Biluxury ra đời để hoàn thành sứ mệnh đáp ứng được cho khách hàng sự hài lòng về chất lượng sản phẩm,dịch vụ bán hàng và đặc biệt là một không gian thời trang được cập nhật xu hướng mới nhất trên thế giới.
Sản phẩm của Biluxury tự hào là sản phẩm “THIẾT KÊ VÀ SẢN XUẤT TẠI VIỆT NAM”. Với đội ngũ thiết kế trẻ, năng động, sáng tạo luôn theo kịp xu hướng thời trang trẻ thế giới và hệ thống xưởng sản xuất công nghệ cao, quy mô hơn 200 công nhân.
Chính sách bảo hiểm
-
Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT theo quy định của Pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 30/12/2015
Mission
Với tầm nhìn chiến lược trở thành thương thiệu “Thời trang nam được yêu thích nhất Việt Nam”, từ những ngày đầu bước vào thị trường, Biluxury đã rất được chú trọng việc nghiên cứu, phát triển mẫu mã, phom dáng phủ hợp với hình thể đàn ông Việt. Nguồn nguyên liệu được kiểm soát chặt chẽ, máy móc và trang thiết bị hiện đại là đòn bẩy cho sự phát triển bền vững của thương hiệu.