Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
i. Comprehensive Overview:
As a key member of our product sales team, the Business Development Manager reports to the Regional Sales Manager / Head of Department. This role focuses on driving the revenue growth and profitability (gross margin) of the product segments assigned by delivering values to the Medical Device Division, primarily healthcare industry. Responsibilities include establishing new key principals through new business development, cultivating relationships with existing principals to increase revenue and execution of new growth strategies with both marketing and sales team to achieve revenue growth for the division in Vietnam.
The objective is to drive sales growth, enhance customer satisfaction, and stay informed about industry trends. This position is instrumental in advancing our mission to provide innovative medical device solutions and fostering lasting connections within the healthcare sector.
ii. Key Responsibilities:
- To develop and implement strategies that help the business segment (MED) achieve its goals, increase revenue, and improve efficiency.
- To ensure the business segment (MED) achieving the sales revenue and gross profit margin set in the Business Plan.
- To provide effective leadership, guidance, and mentorship by formulating product strategies to ensure local sales team meet the product segment goals and objectives.
- To strategize sales activities within assigned territories, identifying potential clients through healthcare market research, networking, and competitor activities
- To eloquently present and showcase the value proposition of the offered products or services to clients during sales pitches, trade shows, or other opportunities.
- To cultivate and maintain new and existing relationships with customers to promote the organization's interests and ensure its success.
- To work with Regional Sales Manager / Head of Department to identify the Growth and Expansion Track (BD) and follow Business Development programs for the product segment assigned through collaborating with the related teams to promote product R&D, identify the growth and expansion track.
- To monitor the business development process and product launch in Vietnam for the product segments assigned.
Yêu Cầu Công Việc
iii. Qualifications and Requirements:
- Bachelor's degree in Biological Sciences, Nursing and Biomedical Engineering or relevant disciplines
- Proven sales track records with experience in sales in Medical Device for more than 3 years
- In-depth knowledge of Healthcare Sector processes and requirements
- Strong communication and presentation skills
- Ability to understand and convey technical information to diverse audiences.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 35 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Không chỉ thiết kế trang phục mà CHANCOS còn thiết kế cả những giấc mơ hoang hoải, đắp mộng phù hoa cho giới mộ điệu thời trang. Trong sự bão hòa của ngành công nghiệp thời trang hiện nay; bản chất phải là một đóa hoa nổi bật giữa cả một rừng hoa lộng lẫy hương sắc thì mới có thể tạo nên sự khác biệt. CHANCOS biến những hoài bão về phong cách cá nhân thành hiện thực bởi phong cách mới chính là thứ thể hiện cá tính một cách tự do và can đảm!
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2021
Mission
- Triết lý thiết kế chủ đạo của CHANCOS bắt nguồn từ vẻ đẹp của phụ nữ, kết hợp cùng kỹ thuật Tailoring thượng hạng phác họa bóng dáng nữ tính, vừa thu hút gợi cảm, vừa kín đáo nhưng vẫn biểu bộ đường nét quyến rũ và quý phái. Điều này không chỉ đánh thức sự tự tin bên trong mà còn giúp thiết kế thương hiệu trở thành biểu tượng đại diện cho phong cách sống vô cùng cuốn hút của phụ nữ đương đại.
-
Một giá trị thiết thực song hành cùng sứ mệnh phát triển đã được CHANCOS xác định chính là đem những giá trị tốt đẹp đến với đông đảo đại chúng. Không chỉ ở phía khách hàng mà còn là tạo ra cơ hội việc làm cho hàng trăm nghệ nhân, người lao động với một mức thu nhập ổn định, trong một môi trường làm việc văn minh.
-
Cân bằng giữa thời trang và giá trị nghệ thuật truyền thống luôn là một thách thức nhưng CHANCOS vẫn luôn khát khao hiện thực hóa với hoài bão kiến tạo một đế chế thời trang xa xỉ. Và hành trình phát triển, mở rộng thương hiệu tại các thành phố lớn trên tấm bản đồ chữ S của CHANCOS là lời giải thuyết phục nhất. CHANCOS định hướng trở thành thương hiệu thời trang hàng hiệu của người Việt, mang tầm vóc quốc gia và vươn tầm quốc tế, sánh ngang với các thương hiệu đắt giá trên thế giới.