Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Job Description: Business Development Manager (Sales & Marketing Manager)
Industry: Personal Care & Beauty Products
Market: Malaysia
Main Responsibilities:
Business Development in the Malaysian Market
- Establish and maintain relationships with retail partners and key chains such as Guardian Malaysia.
- Develop online sales channels such as Shopee and TikTok Shop, manage marketing activities on these platforms to optimize revenue.
- Assess new business opportunities and propose strategies to reach target customers and expand market share in Malaysia.
- Analyze the market, study consumer trends, and competitive products to formulate relevant business strategies.
Sales & Marketing Strategy
- Collaborate with cross-functional teams to design and execute promotional programs, product launch events, and sales-boosting activities across channels.
- Manage and develop the sales team, plan targets, supervise and optimize sales performance.
- Work closely with product and marketing teams in Vietnam & lead Malaysia team to create content and campaigns tailored to local preferences and culture.
Brand Building and Social Media Activities
- Develop branding strategies to enhance brand awareness in the Malaysian market, especially on social media platforms.
- Manage social media activities, including content, advertising, and engagement on main channels such as Facebook, Instagram, and TikTok.
- Plan and execute influencer marketing activities, collaborating with suitable KOLs/KOCs to promote products.
- Measure, analyze, and report on the effectiveness of branding and marketing campaigns across different platforms, recommending improvements where necessary.
Yêu Cầu Công Việc
Job Requirements:
- Experience: Minimum of 3-5 years in a similar role within the personal care, beauty, or FMCG industry. Experience in developing international markets is an advantage.
Skills:
- Strong business development skills, with the ability to establish and maintain good relationships with partners.
- Leadership and team management skills, along with efficient management of sales channels.
- In-depth knowledge of e-commerce platforms like Shopee, TikTok, and social media channels.
- Strategic thinking with a proven ability to build and implement effective marketing campaigns.
- Language: Proficient in English, with strong communication skills for an international environment.
Benefits:
- Professional, creative working environment, training to improve skills during work, many opportunities to assert yourself and advance in your career.
- Total income: from $2,000 - $2,500 (bonus and salary increase based on work performance, monthly evaluation, monthly bonus based on ability)
- You can return to Vietnam 4 times a year
- Receive housing allowance for travel and accommodation expenses (for Vietnamese from Vietnam)
- Provided laptops and other working equipment,...
- Enjoy full social benefits.
- Holiday and New Year bonuses according to regulations
- Internal purchasing policy specifically for employees.
- Excellent individuals and excellent managers will have their own bonus levels.
- Attractive income, worthy of energy, bonus based on work performance.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 2,000 - 2,500 USD
Không chỉ thiết kế trang phục mà CHANCOS còn thiết kế cả những giấc mơ hoang hoải, đắp mộng phù hoa cho giới mộ điệu thời trang. Trong sự bão hòa của ngành công nghiệp thời trang hiện nay; bản chất phải là một đóa hoa nổi bật giữa cả một rừng hoa lộng lẫy hương sắc thì mới có thể tạo nên sự khác biệt. CHANCOS biến những hoài bão về phong cách cá nhân thành hiện thực bởi phong cách mới chính là thứ thể hiện cá tính một cách tự do và can đảm!
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2021
Mission
- Triết lý thiết kế chủ đạo của CHANCOS bắt nguồn từ vẻ đẹp của phụ nữ, kết hợp cùng kỹ thuật Tailoring thượng hạng phác họa bóng dáng nữ tính, vừa thu hút gợi cảm, vừa kín đáo nhưng vẫn biểu bộ đường nét quyến rũ và quý phái. Điều này không chỉ đánh thức sự tự tin bên trong mà còn giúp thiết kế thương hiệu trở thành biểu tượng đại diện cho phong cách sống vô cùng cuốn hút của phụ nữ đương đại.
-
Một giá trị thiết thực song hành cùng sứ mệnh phát triển đã được CHANCOS xác định chính là đem những giá trị tốt đẹp đến với đông đảo đại chúng. Không chỉ ở phía khách hàng mà còn là tạo ra cơ hội việc làm cho hàng trăm nghệ nhân, người lao động với một mức thu nhập ổn định, trong một môi trường làm việc văn minh.
-
Cân bằng giữa thời trang và giá trị nghệ thuật truyền thống luôn là một thách thức nhưng CHANCOS vẫn luôn khát khao hiện thực hóa với hoài bão kiến tạo một đế chế thời trang xa xỉ. Và hành trình phát triển, mở rộng thương hiệu tại các thành phố lớn trên tấm bản đồ chữ S của CHANCOS là lời giải thuyết phục nhất. CHANCOS định hướng trở thành thương hiệu thời trang hàng hiệu của người Việt, mang tầm vóc quốc gia và vươn tầm quốc tế, sánh ngang với các thương hiệu đắt giá trên thế giới.