Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: District 12, HCMC
<Job Responsibilities>
Strategic and operational responsibility of the Business Field in the region, including Profits & Loss responsibility, in coordination with the Regional Field Manager.
- Responsible for achieving the local Business Field commercial targets (P&L), including sales, costs and EBIT
- Responsible for the definition of the local BF strategy (taking explicit account of the global and regional BF strategy) as well as implementation and controlling
- Responsible for the local product portfolio of the BF including innovation, relaunch, and elimination of products (taking explicit account of global product portfolio strategy)
- Responsible for implementing performance processes, IT tools, and quality management within the local BF on the basis of global and regional policies and in coordination with the relevant Service Functions
- Responsible for implementation of technical requirements related to relevant accreditation standards
- Responsible for know-how application in the local area
- Disciplinary and technical responsibility for the employees of the particular local BF
- Adherence to & implementation of corporate guidelines and regulations
- Perform other duties as assigned
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience>
・Education: Bachelor's Degree with an Engineering background
・Language: English - Business Level
・Experience:
- From 5 to 10 years of experience in business management for one or more of the below areas:
• Power electronics (e.g. Energy Storage Systems (battery or other), Electric Vehicle charging systems, Power Converters, etc)
• Components (e.g. cable, switchgear, controller, protecting devices)
• Machinery (e.g. robotics, factory automation)”
- Having good leadership, communication, and business development skills, besides, market/ business experience for Vietnam/ ASEAN
- Having experience in working with Testing - Inspection - Certifications Service
・Others:
- Comprehensive understanding of concepts and principles throughout the company
- Good knowledge about the industry, the latest developments, and changing market conditions
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Trên 30
- Lương: Cạnh tranh
Không chỉ thiết kế trang phục mà CHANCOS còn thiết kế cả những giấc mơ hoang hoải, đắp mộng phù hoa cho giới mộ điệu thời trang. Trong sự bão hòa của ngành công nghiệp thời trang hiện nay; bản chất phải là một đóa hoa nổi bật giữa cả một rừng hoa lộng lẫy hương sắc thì mới có thể tạo nên sự khác biệt. CHANCOS biến những hoài bão về phong cách cá nhân thành hiện thực bởi phong cách mới chính là thứ thể hiện cá tính một cách tự do và can đảm!
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2021
Mission
- Triết lý thiết kế chủ đạo của CHANCOS bắt nguồn từ vẻ đẹp của phụ nữ, kết hợp cùng kỹ thuật Tailoring thượng hạng phác họa bóng dáng nữ tính, vừa thu hút gợi cảm, vừa kín đáo nhưng vẫn biểu bộ đường nét quyến rũ và quý phái. Điều này không chỉ đánh thức sự tự tin bên trong mà còn giúp thiết kế thương hiệu trở thành biểu tượng đại diện cho phong cách sống vô cùng cuốn hút của phụ nữ đương đại.
-
Một giá trị thiết thực song hành cùng sứ mệnh phát triển đã được CHANCOS xác định chính là đem những giá trị tốt đẹp đến với đông đảo đại chúng. Không chỉ ở phía khách hàng mà còn là tạo ra cơ hội việc làm cho hàng trăm nghệ nhân, người lao động với một mức thu nhập ổn định, trong một môi trường làm việc văn minh.
-
Cân bằng giữa thời trang và giá trị nghệ thuật truyền thống luôn là một thách thức nhưng CHANCOS vẫn luôn khát khao hiện thực hóa với hoài bão kiến tạo một đế chế thời trang xa xỉ. Và hành trình phát triển, mở rộng thương hiệu tại các thành phố lớn trên tấm bản đồ chữ S của CHANCOS là lời giải thuyết phục nhất. CHANCOS định hướng trở thành thương hiệu thời trang hàng hiệu của người Việt, mang tầm vóc quốc gia và vươn tầm quốc tế, sánh ngang với các thương hiệu đắt giá trên thế giới.