Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
The Impact you will generate:
● You will lead efforts in customer retention, improve customer satisfaction, and drive upselling and cross-selling initiatives.
● Responsible for relationships with assigned clients, you will provide strategic guidance to help them achieve their goals.
● Your expertise will enable you to identify technical barriers and propose appropriate solutions using CDP 365.
● As a liaison between customers and internal teams, you will advocate for customer needs.
● You will serve as the primary point of contact for accounts, nurturing their growth and driving strong executive relationships while collaborating cross-functionally to achieve optimal performance.
● Digging into problems, you will devise sustainable solutions and emphasize Growth, Engagement and Integration.
● Working closely with internal account teams, you will minimize renewal risk, uncover expansion opportunities, and build strategies to improve customer adoption.
● In addition, you will advise brands on how to leverage diverse direct marketing channels for personalized interactions at scale.
● Careful monitoring and proactive management of your accounts will ensure enhanced ROI and comprehensive support throughout the customer lifecycle.
Yêu Cầu Công Việc
What do we look for?
● Business savvy approach with consultative, problem solving, and issue resolution skills and works calmly under pressure.
● Detail-oriented and analytical Marketing mindset is Required.
● Measuring and analyzing performance of the accounts for challenges and opportunities to improve overall client experience.
● Self-motivated, Self-starter and strategic mind-set, quick learner, a true partner and a concierge for our clients who can go out of his/her way to meet their KPIs.
● 1+ years’ experience in a Client Success/Growth Marketing role.
● Ensuring the retention of the clients on a year-to-year basis and strategizing a growth path by influencing clients with potential up-selling and cross-selling across various departments and subsidiaries.
● Continuous learning about the emerging digital industry (Communication Channels & Marketing Automation) to service and consult top notch clients from several sectors - E-com, Retail, FnB, Classifieds, Travel etc.
What’s in it for you?
● Immense growth, continuous learning and consult the variant Business Domain.
● Opportunity to explore your entrepreneurial mindset
● Open culture where your creative bug gets activated.
If this sounds like a company you would like to be a part of, and a role you would thrive in, please don’t hold back from applying! We need your unique perspective for our continued innovation and success!
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần Thời Trang Yody là công ty thiết kế, sản xuất và kinh doanh sản phẩm thời trang. Những mẫu thiết kế mang nhãn hiệu YODY được trưng bày và bán duy nhất tại các chi nhánh offline và kênh online của YODY. Hiện tại YODY đang có trên 220 cửa hàng trên toàn quốc.
SỨ MỆNH YODY: Đưa sản phẩm thời trang Việt có chất liệu tốt, dịch vụ tốt đến tận tay khách hàng tại các vùng, miền Việt Nam và Thế giới
Review Thời Trang Yody
YODY đã chảy rất nhiều máu từ khi bỏ giá trị: đầu tư cho nhân viên và chăm sóc họ
Yody đã từng xây dựng cả 1 thương hiệu đã từng rất lớn nhưng ngần đó thời gian đến bây giờ đã thất bại, ế ẩm
Công ty không có tháng lương thứ 13 cho nhân viên và công ty thưởng Tết cho nhân viên khá là ít. Ngoài ra, công ty còn có một số quy định khá khó hiểu