Việc làm Agrex Saigon

Cập nhật 04/08/2024 15:01
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Thực Phẩm Agrex Saigon
Atlantic Việt Nam Tuyển 01 Nhân viên hành chính Thu mua
Agrex Saigon
7 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Lâm Đồng
  • Provides administrative assistance for a variety of purchasing tasks: prepares and distributes contracts, prepares well-defined reports, and resolves supplier invoice problems. Interacts with suppliers on a regular basis.
  • Daily contact with suppliers to monitor (all of purchase documents, delivery ...) and preparation and inbounding of purchase orders and tracking through delivery.
  • Reviews and submits contracts to purchasers and the Management for approval.
  • Coordinates with the accounting department for payment, coordinate with peers/colleagues to find innovative solution on how to improve collaboration and overall service to suppliers to enhance company's profitability as well
  • Prepares daily, weekly, monthly, yearly reports and any quick report as required. Providing purchase, data to purchase manager (when needed), Provide prompt supports purchase Manager based in other sites to assist them complete assigned the purchase tasks
  • Monthly reconciliation of inventory, Making the recap of coffee payments (paid & payable) and provide to controllers every month (at the first week of next month)
  • Coordinate with SMS team to follow up the certified coffee document and Certified system
  • Ad-hoc assignments as and when required (monthly data: Export, inventory, market...)
  • Assist administration tasks as and when required such as: Office supplies: stationery; prepare, manages, office administration budget (e.g. water, stationery, purchase request for operating, furniture........) Input all travel arrangement and check for payment, report monthly
  • 1+ year in office administration
  • Good oral and written communication skills
  • Good in English;
  • Proactive and self-starter. Teamwork; flexible work schedule, customer focus
  • Proficiency in MS software (Words/Excel and PowerPoint)
  • Insurance based on Labor Law
  • Heath check annually
  • 13 days off, etc
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 10 Đường Bến Nghé, Phường Tân Thuận Đông, Quận 7

Được hình thành từ năm 1976, Công ty Cổ phần thực phẩm nông sản xuất khẩu Sài Gòn (AGREX SAIGON) đã lớn mạnh và trở thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu về chế biến thủy sản ở Việt Nam. Ngoài việc phân phối mạnh trong thị trường nội địa với toàn bộ hệ thống siêu thị lớn trên cả nước, sản phẩm AGREX SAIGON còn được xuất khẩu sang nhiều nước : Mỹ, Anh, Pháp, Đức, Ý, Ba Lan, Canada, Úc, Nhật Bản, Hàn Quốc và nhiều nước Châu Á khác. Sản phẩm của Công ty rất được tin dùng ở nhiều quốc gia trên thế giới.

 

Những nghề phổ biến tại Agrex Saigon

Bạn làm việc tại Agrex Saigon? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Agrex Saigon

Agrex Saigon

Click để đánh giá