Mô tả công việc
- Develop & Execute Sales Plans:Create monthly strategies to meet and exceed sales targets for VIP and PT clients.
- Manage Client Relationships: Build strong connections with high-value members to ensure satisfaction, retention, and long-term engagement.
- Lead with the Team:Work closely with part-time and full-time sales staff to hit group targets and provide guidance as needed.
- Support & Report:Track your performance and share insights with management to help optimize business strategies.
Yêu cầu công việc
- 3 years experience in sales and relationship management, ideally in the fitness, wellness, beauty & spa or hospitality industry.
- A passion for helping people reach their goals and the ability to build trust with clients.
- Intermediate to advanced English speaking and strong interpersonal and communication skills – you’re great with people and know how to connect with diverse personalities.
- A proactive team player with a drive to succeed and grow in a dynamic environment.
- Problem-solving skills with the ability to handle multiple priorities and challenges.
Quyền lợi được hưởng
-
Salary Range: 8,000,000 VND (negotiable) + Commission
- Competitive base salary plus commissions.
- Opportunity to manage exclusive VIP clients and corporate accounts.
- Growth opportunities, with the potential to move into Sales Managerand leadership roles.
- Free access to Primal Performance Lab’s fitness programs and classes.
Xuất thân từ ngành luật và kinh tế với thâm niên trong lĩnh vực an ninh dân sự, chúng tôi luôn đề cao giá trị của tri thức ngay từ những ngày đầu thành lập vào năm 2005. Ngoài những huấn luyện về chuyên môn và nghiệp vụ, lực lượng bảo vệ của chúng tôi còn được trang bị đầy đủ những hành trang tri thức cần thiết của một người bảo vệ thế hệ mới văn minh, lịch sự.
Chúng tôi tôn trọng tinh thần chính trực vì điều đó đòi hỏi mọi suy nghĩ, lời nói và hành động của chúng tôi phải luôn nhất quán. Những mục tiêu đặt ra trong 3 năm đầu tiên như xây dựng bộ máy nhân sự hoàn chỉnh, nâng cao chất lượng cơ sở vật chất, tiêu chuẩn hóa quy trình quản lý, thiết kế hệ thống nhận diện thương hiệu phù hợp…đều được hoàn thành đúng tiến độ.
Chúng tôi kiên tâm vào lòng tín nghĩa nhằm tạo dựng mối quan hệ bền vững với tất cả nhân viên, khách hàng và đối tác. Tín nghĩa là động lực để chúng tôi thực hiện lời hứa thương hiệu thông qua những cam kết chặt chẽ trong việc không ngừng cải tiến về con người, quy trình, dịch vụ và năng lực tài chính suốt từ năm 2005 đến nay.