Mô tả công việc
• Increasing sales revenue by achieving sales objectives within the assigned accounts and territories.
• Develop new customers to maximize sales volume consistent with sales projections.
II. Main responsibilities:
• Responsible for sales target achievement in line with the company strategy
• Work closely with Global sales team to follow up the nomination and generate to sales achievement
• Establish and maintain relationship with customers for business development in regional and districts asigned
• Develop new business via new product development, new customer approach, business migration follow-up and local service representative
• Provide customer satisfaction by handling well servicing requirement and problem solving
• Provide critical market intelligence (trends, customer needs, competitor offerings)
• Study target market segments and plan mid/long term sales strategy with RSD and Commercial Director
• Monitor the growth of the customers' business, review and coordinate with credit control to make appropriate credit recommendations.
• Follow-up on payment collections and ensure on-time payment from the customers.
• Prepare and meet deadline of weekly call planning, sales reports and other tasks assigned.
Yêu cầu công việc
• B.A in Economics, Foreign Trade or Business Management.
• Relevant work experience: 2+ years in Sales position. Experience on textile & garment industry is an advantage.
• Fluent verbal and written English. Other languages such as Chinese will be an advantage.
• Strong communication skill
• Willing to travel
• Good in Computer literacy (Excel, Powerpoint, Word)
Quyền lợi được hưởng
Performance bonus, other benefits according to Company policy
Chăm sóc sức khoẻ
24/7 Accident Insurance, Private health Insurance
Nghỉ phép có lương
Annual leave 12 days/ year
Xuất thân từ ngành luật và kinh tế với thâm niên trong lĩnh vực an ninh dân sự, chúng tôi luôn đề cao giá trị của tri thức ngay từ những ngày đầu thành lập vào năm 2005. Ngoài những huấn luyện về chuyên môn và nghiệp vụ, lực lượng bảo vệ của chúng tôi còn được trang bị đầy đủ những hành trang tri thức cần thiết của một người bảo vệ thế hệ mới văn minh, lịch sự.
Chúng tôi tôn trọng tinh thần chính trực vì điều đó đòi hỏi mọi suy nghĩ, lời nói và hành động của chúng tôi phải luôn nhất quán. Những mục tiêu đặt ra trong 3 năm đầu tiên như xây dựng bộ máy nhân sự hoàn chỉnh, nâng cao chất lượng cơ sở vật chất, tiêu chuẩn hóa quy trình quản lý, thiết kế hệ thống nhận diện thương hiệu phù hợp…đều được hoàn thành đúng tiến độ.
Chúng tôi kiên tâm vào lòng tín nghĩa nhằm tạo dựng mối quan hệ bền vững với tất cả nhân viên, khách hàng và đối tác. Tín nghĩa là động lực để chúng tôi thực hiện lời hứa thương hiệu thông qua những cam kết chặt chẽ trong việc không ngừng cải tiến về con người, quy trình, dịch vụ và năng lực tài chính suốt từ năm 2005 đến nay.