Mô tả công việc
COMPANY INTRODUCTION
Emerhub is a multinational market entry consulting company. We help our clients to set up and grow their businesses across the Southeast Asia Region. We provide solutions to companies from remote hiring to setting up local operations, lowering barriers to local markets, and shortening time to- market for any product or service.
Emerhub is a rapidly growing team that provides our clients with large range of unique, exceptional, and enhanced services. We have a strong moral code that includes the service of goodness without expectations of reward. We are motivated by a sense of responsibility and servant leadership
Legal Corporate Relations Executive
Tính chất công việcToàn thời gian
JOB DESCRIPTION
Emerhub Vietnam is looking for a Corporate Relations Executive- Regulatory Affairs is responsible for fully understanding a client&039;s needs and providing resources, procedures, and solutions to meet those needs. A CRE- Regulatory Affairs must ensure the company&039;s engaged services are delivered on time, on the company&039;s budget, and up to the client&039;s standards.
Follow up closely and update relevant parties and clients about the progress step by step and the result.
Reporting direct supervisor about all stages of the project on a regular basis
Present and demonstrate the company&039;s services to prospective clients
Full- fill tasks to implement internal services for the company whenever required
Ensure the 100% accuracy and comprehensiveness of the research result addressing each concern of the client
Report and update accurately to supervisors whenever required
Handling complaints from clients about the project under self- charge and amending the mistakes or damages caused which make clients unhappy
Build up a good relationship with clients through the delivery process
Fully update the company&039;s project database as required
Stay communicative, responsive, and supportive to clients&039; inquiries, questions, and concerns and proactively involve relevant parties to solve client&039;s requests
Provide professional research and support to Salesperson for closing the deal with prospective clients. Conduct a minimum of 10 research topics and 01 training sessions per month. Ensure high responsiveness throughout the working process which will not keep relevant parties waiting for more than 08 hours to give feedback or answer
Collaborate with other departments for sales and delivery activities
Prepare accurate documents and submit documents to relevant departments on the client&039;s behalf 100% on time.
REQUIREMENTS
Relevant experience in market entry, corporate secretary, business consulting or government relations
Good English communication skills
Preferably having a Degree in Law, Business/Management, Administration, Politics or equivalent
Passionate in customer service or account management
Good understanding in business regulation and permits
Fluent in English, both spoken and written is mandatory
Experience in entrepreneurship, or setting up a company will be a major advantage
Experience in serving overseas customers will be an advantage
BENEFITS
Premium Healthcare package for you after probation
12 annual leave
13th- month salary
Working device and phone sponsored
To celebrate your remarkable event: birthday, wedding…
100% salary on probation
HOW TO APPLY
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Submit your application via the APPLY NOW button below.
Deadline: 23:59 18/11/2024
APPLY NOW
7 applicants
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-01 00:50:03
Công ty Cổ phần TMDV CVG Hồ Chí Minh thuộc hệ sinh thái Tập đoàn CEO Việt Nam Holding hoạt động đa lĩnh vực và ngành nghề trên toàn quốc, được dẫn dắt bởi Doanh nhân – Chủ tịch Ngô Minh Tuấn, người có hơn 20 năm trong lĩnh vực kinh doanh và đào tạo, huấn luyện doanh nghiệp hàng đầu Việt Nam.
Công ty ra đời với mong muốn kết nối nhà đầu tư muốn trao đi giá trị cho xã hội với các bạn trẻ khát vọng khởi nghiệp vì một Việt Nam thịnh vượng – Bằng tổng thể các giải pháp phù hợp với thực tiễn. Dựa trên cơ sở huấn luyện các khóa lãnh đạo, khóa cấp trung, khóa kĩ năng nhân sự, tư vấn doanh nghiệp, cung ứng nhân lực nhằm kiến tạo nên các doanh nghiệp thành công, Holdings tỉnh thành công.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2020
Mission
- Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.