Mô tả công việc
Conversion optimization may be achieved by A/B testing, ad generation, and landing page strategy.
Manage and supervise paid marketing tools, software, and tracking platforms.
Look for innovative ways to improve campaigns and generate growth, such as testing new ad text, channels, tactics, approaches, and technologies.
Execute internal SEM reports and analyses to provide actionable insights and optimization recommendations.
Proactive management of all paid marketing programs to ensure that company objectives and key KPIs are reached while remaining under budget.
Manage and optimize a monthly advertising budget of at least 500.000.000 Million VND /Per month across multiple channels including Facebook, Google.
Create, launch, manage, and optimize PPC marketing programs such as paid search, display, retargeting, e- commerce, Google Shopping, and affiliate marketing.
Lead all SEM marketing strategies with an emphasis on optimization, CPC reduction, and growth.
Provide Data Analysis and Google Trends for daily campaigns.
Yêu cầu công việc
Strong quantitative & analytical skill
Previous experience in Google AdWords across Display and Affiliate advertising
Minimum 1 year’s experience in a combination of paid search, display, social & programmatic media, particularly in driving e- commerce sales would be advantageous.
Deep knowledge of digital media performance marketing, Facebook commerce catalog, and feed product data.
Experience optimizing media budget/campaigns towards retail metrics and/or Audience or Customer Data Platforms to optimize media spending.
Experience in developing Tiktok.
Excellent English reading and writing skills.
Analytical skills to monitor and evaluate campaign performance, providing actionable insights.
Have experience running ads in global ads is a plus
Ability to develop, execute, and optimize advertising campaigns to achieve high performance.
Education: Bachelor’s degree in Marketing, Business, or related field.
Language: English: reading, writing.
Quyền lợi
Laptop provided
Employees receive full wage insurance.
Company trips: 1 per year.
Salary: negotiable.
Health care programs.
Quarterly/Annually bonus, Project bonus
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-29 02:05:02
Công ty TNHH TM&DV Thiên Nam Hòa chính thức được thành lập và đi vào hoạt động ngày 24/11/2001 với ngành nghề kinh doanh chủ yếu là điện máy – nội thất. Qua quá trình hơn 10 năm hình thành và phát triển nhờ sự đoàn kết, nỗ lực của toàn thể cán bộ nhân viên công ty, đến nay Thiên Hòa đã lớn mạnh với hệ thống chi nhánh rải khắp các quận, huyện tại TP.HCM và các tỉnh thành.
Thiên Hòa tự hào nhiều năm liền là “Thương hiệu Việt được yêu thích nhất” và TOP 500 doanh nghiệp lớn nhất Việt Nam. Với hơn 1500 nhân viên trẻ, năng động và chuyên nghiệp hứa hẹn sẽ đưa Thiên Hòa ngày càng phát triển hơn nữa trong lĩnh vực điện máy.
Hiện nay, Thiên Hòa tổ chức hoạt động kinh doanh trực tiếp tại 06 Trung tâm kinh doanh, 01 trung tâm chăm sóc khách hàng và 01 trung tâm Điều phối giao nhận tại khu vực thành phố Hồ Chí Minh, Bình Dương với lượng khách hàng phục vụ của mỗi trung tâm lên đến hàng chục nghìn người mỗi ngày. Với mục tiêu trở thành Tập đoàn Điện máy – Nội thất hàng đầu Việt Nam và khu vực. Chúng tôi cam kết đãi ngộ Nhân tài, thiện chí hợp tác cùng các nhân sự có cùng hoài bão phát triển sự nghiệp và nhiều cơ hội trở thành thành viên chủ chốt của Thiên Hòa