Việc làm Thiên Nam Hòa

Cập nhật 22/08/2024 21:40
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần thương mại dịch vụ Thiên Nam Hòa
Digital Marketing Executive (Based in HCMC)
Thiên Nam Hòa
6 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 3 - TP HCM

Mô tả công việc

POSITION OVERVIEW:

A Digital Marketing Executive for our prestigious 5-star boutique resort will play an essential role in enhancing our brand presence online, driving digital engagement, and supporting key revenue and promotional objectives.

KEY RESPONSIBILITIES:

1. Marketing Strategy and Budget Management

• Propose and optimally utilize the digital marketing budget.

• Analyze and evaluate the performance of digital marketing and promotion campaigns.

• Prepare weekly, monthly, seasonal digital marketing reports.

2. Digital Marketing and Online Presence

• Update and monitor information, content, promotions, and offers on the resort’s website, booking engine, and other digital platforms, as well as restaurant outlets’ social media pages.

• Oversee digital platforms (Meta ads manager, API) and online advertising.

• Manage SEO, SEM, GDN, the resort website, Google Analytics, Google Tags and Google Business.

• Plan and execute EDM campaigns.

• Work with media agency and manage awards entries.

3. Content and Media Management

• Direct photographers to take pictures of the resort, rooms, food, drinks, and events.

• Collaborate with external video editors to produce short videos for Facebook/Instagram reels and posts.

• Assist with translations for articles, social media posts, and menus as required and draft articles on different topics in both English and Vietnamese.

4. Brand website and Online Travel Agents Management (OTAs)

  • Content Management: Oversee and ensure accuracy and relevancy of online content, imagery, and details related to the resort’s amenities, services, and unique selling points across all digital platforms.
  • Collaborative Promotion Strategy: Work closely with the Head of Revenue Management to craft and adjust offers and promotions tailored to specific source markets and key accounts, supporting a balanced segment mix and maintaining desired market share.
  • Rate and Promotion Parity: Maintain consistency in rates, offers, and promotions across all digital channels, including OTAs, metasearch platforms, mobile apps, and member-exclusive deals.
  • Competitive Positioning on OTAs: Continuously monitor and optimize the resort's positioning on online travel agents to secure and sustain the best possible rankings.
  • Market & Industry Insight: Stay informed of evolving market trends, industry shifts, and digital marketing practices by regularly participating in relevant workshops, conferences, and networking events.

5. Internal Collaboration

  • Work regularly with other departments in the resort to promote Salinda’s products and services.
  • Share news and information related to awards, posts/published online articles, bloggers, and media stays internally on the chat group or emails

Quyền lợi được hưởng

  1. Full salary and service charge
  2. Annual bonus based on performance
  3. Team activities and parties
  4. 30% staff discount for restaurants and spa
  5. One free night stay per year in the resort
  6. Growth opportunity and/or cross-training
  7. A dynamic work environment where data-driven decisions are at the core of our strategy.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s degree in business management, Marketing, Hospitality Managemet or related field.
  • Proven experience in digital marketing, ideally within the luxury or hospitality sector
  • Strong knowledge of digital marketing, online travel agents (OTAs), meta platforms, and e-commerce tacticals.
  • Ability to work independently and as part of a team in a fast-paced environment.
  • Excellent communication skills for cross-functional collaboration
  • Proactive mindset with an ability to stay ahead of digital marketing trends

Yêu cầu hồ sơ

Nộp CV via email
Khu vực
Báo cáo

Công ty cổ phần thương mại dịch vụ Thiên Nam Hòa
Thiên Nam Hòa Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 07, 277B, Cách Mạng Tháng 8, Phường 12, Quận 10, Tp Hồ Chí Minh

Công ty TNHH TM&DV Thiên Nam Hòa chính thức được thành lập và đi vào hoạt động ngày 24/11/2001 với ngành nghề kinh doanh chủ yếu là điện máy – nội thất. Qua quá trình hơn 10 năm hình thành và phát triển nhờ sự đoàn kết, nỗ lực của toàn thể cán bộ nhân viên công ty, đến nay Thiên Hòa đã lớn mạnh với hệ thống chi nhánh rải khắp các quận, huyện tại TP.HCM và các tỉnh thành.

Thiên Hòa tự hào nhiều năm liền là “Thương hiệu Việt được yêu thích nhất” và TOP 500 doanh nghiệp lớn nhất Việt Nam. Với hơn 1500 nhân viên trẻ, năng động và chuyên nghiệp hứa hẹn sẽ đưa Thiên Hòa ngày càng phát triển hơn nữa trong lĩnh vực điện máy.

Hiện nay, Thiên Hòa tổ chức hoạt động kinh doanh trực tiếp tại 06 Trung tâm kinh doanh, 01 trung tâm chăm sóc khách hàng và 01 trung tâm Điều phối giao nhận tại khu vực thành phố Hồ Chí Minh, Bình Dương với lượng khách hàng phục vụ của mỗi trung tâm lên đến hàng chục nghìn người mỗi ngày. Với mục tiêu trở thành Tập đoàn Điện máy – Nội thất hàng đầu Việt Nam và khu vực. Chúng tôi cam kết đãi ngộ Nhân tài, thiện chí hợp tác cùng các nhân sự có cùng hoài bão phát triển sự nghiệp và nhiều cơ hội trở thành thành viên chủ chốt của Thiên Hòa

Những nghề phổ biến tại Thiên Nam Hòa

Bạn làm việc tại Thiên Nam Hòa? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thiên Nam Hòa

Thiên Nam Hòa

Click để đánh giá