Việc làm The Coffee House

Cập nhật 22/11/2024 20:55
Tìm thấy 10 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Trà Cà Phê VN (The Coffee House)
Assistant Account Manager, Destination Marketing
The Coffee House 4.0★
7 đánh giá 53 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 11/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Duy Xuyên - Quảng Nam

Mô tả công việc

SCOPE OF WORK

The Hospitality, F&B, Campaign Assistant Account Manager, Destination Marketing will be responsible for cooperating with related departments from Hotels, F&B and operation in developing, overseeing and executing the design, layout, and branding of the hotels, F&B outlets, and campaign events.

This role requires a creative individual with a keen eye for detail and a strong understanding of branding principles to ensure all visual communications are cohesive and aligned with the hotel’s brand identity.

KEY RESPONSIBILITIES AND ACCOUNTABILITIES

Design and Layout:

  • Develop and design visual concept and content for all hotel collaterals, including promotional materials from operational departments of Spa, Front Office, Room, Food & Beverage, House Keeping, Recreation, and sale brochures and collaterals, signage, and digital assets.
  • Ensure the hotel collateral follow strictly branding guideline and remain consistency.
  • Create visually appealing and on-brand designs for F&B outlets, including menus, posters, and promotional materials.
  • Design layouts for campaign events, ensuring a cohesive and engaging visual presentation.

Branding and Identity:

  • Maintain and enforce the Hoiana and Hospitality, F&B, Campaign brand guidelines across all visual communications.
  • Ensure consistency in branding look and feel across all design materials.
  • Collaborate with the marketing team to develop and refine the brand's visual identity.

Campaign Support:

  • Come out the main KV for seasonal campaigns with creative design solutions that drive engagement and awareness.
  • Develop and design event collateral, including invitations, banners, social media graphics, and promotional items.
  • Work closely with the event planning team to create on-brand event experiences.

Collaboration and Coordination:

  • Collaborate with operational departments to ensure design needs are met and projects are delivered on time.
  • Coordinate with external vendors and printers to produce high-quality printed materials.
  • Work with photographers and videographers to create compelling visual content for hotels, F&B and campaign.

Project Management:

Manage multiple design projects simultaneously, ensuring timely delivery and high-quality output.

Prioritize tasks and manage workflow to meet deadlines.

Innovation and Trends:

Stay updated on design trends and industry best practices.

Propose innovative design solutions to enhance the hotel's visual communication strategy.

Quyền lợi được hưởng

  • Professional and multicultural working environment
  • Good and competitive HR benefits (Additional insurance, staff housing, daily shuttle bus Danang - Hoiana, duty meal, ...)
  • Big-scale project in central Vietnam
  • Career Development Opportunity

Yêu cầu công việc

JOB QUALIFICATIONS

  • Working on-site at Hoiana.
  • More than 5 years of work experience in a design firm, advertising agency with projects related to hospitality, real estate, golf, casino.
  • Good writing and communication skills in English.
  • Hands-on experience with logo design, typography, color, web layout design, print production, image selection and package design.
  • Proficient use of InDesign, Photoshop, Illustrator or other visual design and/or wire-framing tools.
  • Demonstrable graphic design skills with a strong portfolio.

Yêu cầu hồ sơ

Directly apply to HotelJob.
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Trà Cà Phê VN (The Coffee House)
The Coffee House Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

The Coffee House được ông Nguyễn Hải Ninh thành lập vào năm 2014. Trước đó, cùng với bạn của mình là Đinh Nhật Nam, ông Ninh cũng đã từng thành lập chuỗi cà phê Urban Station. Đến năm 2017, chuỗi cửa hàng cà phê đã mở rộng với sự xuất hiện của 60 cửa hàng tại khắp Thành phố Hồ Chí Minh. 

Năm 2018, The Coffee House đứng vị trí thứ hai trên thị trường chuỗi cà phê Việt Nam về doanh thu, sau Highlands Coffee và thứ tư về lợi nhuận (sau Highlands Coffee, Starbucks và Phúc Long). Tháng 7 năm 2021, The Coffee House tiếp tục thay đổi CEO sang cho Lê Bá Nam Anh. Tuy nhiên không bao lâu sau đó vào năm 2022, CEO cho chuỗi cửa hàng tiếp tục được thay thế bởi ông Ngô Nguyên Kha. Trong giai đoạn đại dịch COVID-19, The Coffe House bắt đầu có xu hướng đi chậm lại khi từ 735 tỷ đồng vào năm 2020 xuống còn 475 tỷ đồng năm 2021. Thậm chí, tính lũy kế lỗ của 3 năm 2019 đến năm 2021, doanh nghiệp đã thiệt hại 434 tỷ đồng. Tháng 10 năm 2021, một cửa hàng Signature ở quận 3, thành phố Hồ Chí Minh đã phải đóng cửa. Mặc dù vậy, đến tháng 1 năm 2023, The Coffee House đứng thứ hai tại Việt Nam về số lượng cửa hàng với 152 cửa hàng chỉ sau Highlands Coffe với 597 cửa hàng.


Review The Coffee House

4.0
7 review

24/01/2023
Chief Marketing Officer – CMO tại Hồ Chí Minh

Bạn sẽ được làm cả 3 vị trí lobby, sachier, barista thế nên trau dồi được rất nhiều kỹ năng: pha chế, set up, thu ngân, giao tiếp với khách hàng...)(rv)

03/12/2023
Nhân viên/ Officer tại Hồ Chí Minh

Quy trình làm việc chuyên nghiệp, có lợi cho những người muốn học hỏi để tự mở quán hay theo đuổi FnB)(rv)

02/11/2023
Nhân viên thu ngân tại Hà Nội

- Đồng nghiệp, sếp dễ tính - teambuilding hàng tháng

Những nghề phổ biến tại The Coffee House

Bạn làm việc tại The Coffee House? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo The Coffee House

The Coffee House

Click để đánh giá