Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
You will also act as the Member of Business Assurance Representative in TUV SUD Vietnam office. You will support the BA team to develop business and operation on academy services.
- Responsible for the sales and marketing activities of Academy related services
- Develops and executes business plans to meet sales targets for revenue and profitability
- Focuses on penetrating key accounts within their assigned territory to identify potential clients, develop relationships, and explore new business prospects
- Prepare prospects and presentations to showcase the academy’s offerings to potential clients, aiming to generate leads
- Facilitating communication and collaboration with various teams within the company
- Coach and strengthen the sales competencies and capabilities of the Sales Team
- Comply with working procedures and trainer qualification process
- Manage and service assigned accounts and be accountable for achieving sales targets
- Identify, create and follow-up on new accounts as well as new product and market development
- Work closely with Marketing to develop and maximize the success of lead generation activities, marketing programs and customer focused events
- Review, evaluate and develop pricing strategies for product portfolios
- Generate prompt and accurate quotations for inquiries
- Ensure timely response to customers’ enquiries, feedback and comments
- Build, strengthen and optimize relationships with clients, prospects and partners
- Responsible for customer retention as well as related marketing events:
- Resolve any specific problems and tailor training programs as necessary
- Maintain a keen understanding of training trends, developments and best practices
- Monitor and evaluate training program’s effectiveness, success and ROI periodically and report on them
- Other duties relevant to this level
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in business/ marketing, education, human resources or relevant field.
- Proven strong experience as an Academy Sales
- Prior work experience in Academy services of TIC related products will be an added advantage
- Strong sales and/or business development track records
- Mature, self-disciplined and result-driven
- Independent working with high pressure
- Speak English fluently in writing and communication.
- Track record in designing and executing successful training programs
- Familiarity with traditional and modern training methods (mentoring, coaching, on-the-job or in classroom training, e-learning, workshops, simulations etc)
- Ability to plan, multi-task and manage time effectively
- Strong writing and record keeping ability for reports and training manuals
- Good computer and database skills
Others (Benefit):
- Working in an international dynamic and friendly environment
- 15 annual leaves, 15 paid sick leaves, Christmas leave
- 13th-month salary, bonus based on performance and business result
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance base on full basic salary (Vietnamese Law)
- Insurance benefit package (Accident insurance 24/7, Health care insurance, Business travel insurance), annual health check
- Free parking (bicycle, motorbike, car)
- Ad-hoc staff engagement events, team-building activities, company trip
- Participate in the company’s training programs, LinkedIn Learning license holder (fee supported by company base on company’s policy)
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
The Coffee House được ông Nguyễn Hải Ninh thành lập vào năm 2014. Trước đó, cùng với bạn của mình là Đinh Nhật Nam, ông Ninh cũng đã từng thành lập chuỗi cà phê Urban Station. Đến năm 2017, chuỗi cửa hàng cà phê đã mở rộng với sự xuất hiện của 60 cửa hàng tại khắp Thành phố Hồ Chí Minh.
Năm 2018, The Coffee House đứng vị trí thứ hai trên thị trường chuỗi cà phê Việt Nam về doanh thu, sau Highlands Coffee và thứ tư về lợi nhuận (sau Highlands Coffee, Starbucks và Phúc Long). Tháng 7 năm 2021, The Coffee House tiếp tục thay đổi CEO sang cho Lê Bá Nam Anh. Tuy nhiên không bao lâu sau đó vào năm 2022, CEO cho chuỗi cửa hàng tiếp tục được thay thế bởi ông Ngô Nguyên Kha. Trong giai đoạn đại dịch COVID-19, The Coffe House bắt đầu có xu hướng đi chậm lại khi từ 735 tỷ đồng vào năm 2020 xuống còn 475 tỷ đồng năm 2021. Thậm chí, tính lũy kế lỗ của 3 năm 2019 đến năm 2021, doanh nghiệp đã thiệt hại 434 tỷ đồng. Tháng 10 năm 2021, một cửa hàng Signature ở quận 3, thành phố Hồ Chí Minh đã phải đóng cửa. Mặc dù vậy, đến tháng 1 năm 2023, The Coffee House đứng thứ hai tại Việt Nam về số lượng cửa hàng với 152 cửa hàng chỉ sau Highlands Coffe với 597 cửa hàng.
Review The Coffee House
Bạn sẽ được làm cả 3 vị trí lobby, sachier, barista thế nên trau dồi được rất nhiều kỹ năng: pha chế, set up, thu ngân, giao tiếp với khách hàng...)(rv)
Quy trình làm việc chuyên nghiệp, có lợi cho những người muốn học hỏi để tự mở quán hay theo đuổi FnB)(rv)
- Đồng nghiệp, sếp dễ tính - teambuilding hàng tháng