Mô tả công việc
Responsible for the preparation of reports commissioned by the Sales Management, for the prospecting, evaluation and control of corporate, individual and agency clients. Provide efficient, timely, and confidential administrative support that contributes to the achievement of the Sales Directorate's objectives.
OPERATIONS
1. To prepare the Gift Certificates requested by the different areas of the hotel, authorised by the General Management.
2. Prepare the reports requested by the Sales Management.
3. Assisting the DOS with admin duties.
4. General and travel agenda.
5. Coordination of the Sales Management's travels.
6. Perform and carry out special tasks when requested by Sales Management.
7. Maintain excellent communication between the members of the Sales Management, achieving an optimal teamwork in a harmonious way.
8. Maintain stock of office supplies.
9. Support Sales Management with established travel procedures such as Cash Advance, Expenses and Representation Policy, Expenses Settlement. Travel and Representation Expenses procedures will be facilitated by Sales Management.
10. Responsible for making and controlling the payment of invoices for the Sales department.
11. Perform and carry out special tasks when requested by Sales Management.
12. Comply with the rules, policies and procedures of the Hotel.
13. Know, respect and comply with Meliá Hotels International's policies on sustainability.
14. Perform other related and complementary tasks related to the position.
CUSTOMER EXPERIENCE
15. Be knowledgeable of the Brand philosophy and comply with the standards, operational and identity manuals that apply to their department.
16. Ensure the customer's experience and personalise their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.
17. Deal with customer incidents, communicating the actions taken to the person in charge. Escalate the incident to the person in charge if a solution cannot be found.
18. Be knowledgeable of the Voice of the Customer goals and to execute the necessary actions to achieve them.
19. Support their manager with the Sensory Architecture established for their areas.
20. Be knowledgeable and promote the hotel’s services and facilities as well as the entertainment programme, experiences and events.
HEALTH & SAFETY/HEALTHY WORKPLACE
21. Be knowledgeable of the hotel’s evacuation plan.
22. Be knowledgeable of the personal protective equipment and use it correctly.
23. Be knowledgeable of the methods, work procedures and risks inherent to their activity.
24. Assume the responsibilities assigned in the Occupational Health and Safety Management System Manual.
SUSTAINABILITY
25. Ensure metering of energy and/or water consumption for charging to the lessee (if applicable).
26. Give visibility to sustainable attributes in the customer relationship (under the instructions of the marketing & branding department).
27. Ensure sustainability communication under criteria of truthfulness, rigour and coherence.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- International working environment
- 13th month salary
- Annual Outing Trip
- Annual salary review
- Laundry uniform provided
- Participating social insurance, medical insurance, accident insurance 24/7
- 2 Day-off/week
- Benefit for birthday, mid-autumn festival, public holiday, Tet holiday,..
- Duty meal provided at canteen
- Special room rate as per Melia Hotels International policy
- Shuttle bus from Vung Tau to Melia Ho Tram
Yêu cầu công việc
- University Degree in Tourism, Business.
- Vietnamese - Excellent level, written & spoken
- English - Advanced level, written & spoken
- Knowledge of third language is an advance
- Ability to make decisions and define their area’s sales department strategy.
- Great ability to communicate and negotiate.
- Knowledge of PMS Opera Cloud
- Knowledge and business, Leisure and MICE contacts.
- Proficiency in Microsoft Office software: Word and Excel
- At least 2 years in international hotels in the same position.
Yêu cầu hồ sơ
Or contact/Hoặc liên hệ: 0254 378 9000 Ext: 5203
Hotline HR/Phòng Nhân Sự: 0911 721 747
The Coffee House được ông Nguyễn Hải Ninh thành lập vào năm 2014. Trước đó, cùng với bạn của mình là Đinh Nhật Nam, ông Ninh cũng đã từng thành lập chuỗi cà phê Urban Station. Đến năm 2017, chuỗi cửa hàng cà phê đã mở rộng với sự xuất hiện của 60 cửa hàng tại khắp Thành phố Hồ Chí Minh.
Năm 2018, The Coffee House đứng vị trí thứ hai trên thị trường chuỗi cà phê Việt Nam về doanh thu, sau Highlands Coffee và thứ tư về lợi nhuận (sau Highlands Coffee, Starbucks và Phúc Long). Tháng 7 năm 2021, The Coffee House tiếp tục thay đổi CEO sang cho Lê Bá Nam Anh. Tuy nhiên không bao lâu sau đó vào năm 2022, CEO cho chuỗi cửa hàng tiếp tục được thay thế bởi ông Ngô Nguyên Kha. Trong giai đoạn đại dịch COVID-19, The Coffe House bắt đầu có xu hướng đi chậm lại khi từ 735 tỷ đồng vào năm 2020 xuống còn 475 tỷ đồng năm 2021. Thậm chí, tính lũy kế lỗ của 3 năm 2019 đến năm 2021, doanh nghiệp đã thiệt hại 434 tỷ đồng. Tháng 10 năm 2021, một cửa hàng Signature ở quận 3, thành phố Hồ Chí Minh đã phải đóng cửa. Mặc dù vậy, đến tháng 1 năm 2023, The Coffee House đứng thứ hai tại Việt Nam về số lượng cửa hàng với 152 cửa hàng chỉ sau Highlands Coffe với 597 cửa hàng.
Review The Coffee House
Bạn sẽ được làm cả 3 vị trí lobby, sachier, barista thế nên trau dồi được rất nhiều kỹ năng: pha chế, set up, thu ngân, giao tiếp với khách hàng...)(rv)
Quy trình làm việc chuyên nghiệp, có lợi cho những người muốn học hỏi để tự mở quán hay theo đuổi FnB)(rv)
- Đồng nghiệp, sếp dễ tính - teambuilding hàng tháng