Việc làm The Coffee House

Cập nhật 22/11/2024 20:55
Tìm thấy 10 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Trà Cà Phê VN (The Coffee House)
Assistant to CMO (Japanese N3)
The Coffee House 4.0★
7 đánh giá 53 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Mới Tốt Nghiệp
Ngày đăng tuyển: 11/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Primary Objective: Report and assist to Executive Director - Chief Merchandising Officer

Roles and responsibilities:

1. Supporting & Assisting​ (40%) - Japanese (N3) but not require certificate (English fluence is require)

  • Complete a broad variety of administrative tasks for CMO including: managing an extremely active calendar of appointments; completing expense reports; composing and preparing correspondence that is sometimes confidential; arranging complex and detailed travel plans, itineraries, and agendas; and compiling documents for travel-related meetings.
  • Interpreting for the CMO in meetings and conferences
  • Translating documents, and emails related to daily work as required
  • Plans, coordinates and ensures the CMO's schedule is followed and respected.
  • Researches, prioritizes, and follows up on incoming issues and concerns addressed to the
  • President, including those of a sensitive or confidential nature. Determines appropriate course of action, referral, or response.
  • Assist in preparing content and participating in the CMO's meetings as an assistant when assigned
  • Assist the CMO in transferring information and gathering feedback other departments

2. Lead the organization, promote challenges and drive growth (30%)

  • Provides a bridge for smooth communication between CMO and internal departments; demonstrating leadership to maintain credibility, trust and support with senior management staff.
  • Provides leadership to build relationships crucial to the success of the organization, and manages a variety of special projects for CMO, some of which may have organizational impact.
  • Prioritizes conflicting needs; handles matters expeditiously, proactively, and follows-through on projects to successful completion, often with deadline pressures.
  • Promote solutions to various problems centered on MD with independence and a sense of ownership.
  • We will respect and support the other person, but we will not only support but also lead as needed.

3. Solve essential problems (20%)

  • Organize problems, find bottlenecks, and work with all relevant departments to resolve them
  • High communication skills, respect for others, and strong will are required.

4. Other duties assigned by CMO (10%)

Yêu Cầu Công Việc

Qualification and Job Requirements:

  • University degree (Business Administration/ Economic, etc.)
  • Having assistant to Director expierence is a plus.
  • Good in English & Japanese
  • Good problem solving skills.
  • Good command of spoken and written English
  • Computer literate: Word, Excel, PowerPoint, Outlook and Internet .
  • Strong communication skill (both verbal & written).
  • Detail oriented and be able to handle multi-tasks.
  • Excellent organizing and time-management skills
  • Analys skills on figures ,numbers.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
30 Bờ Bao Tân Thắng, Sơn Kỳ, Tân Phú, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Trà Cà Phê VN (The Coffee House)
The Coffee House Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

The Coffee House được ông Nguyễn Hải Ninh thành lập vào năm 2014. Trước đó, cùng với bạn của mình là Đinh Nhật Nam, ông Ninh cũng đã từng thành lập chuỗi cà phê Urban Station. Đến năm 2017, chuỗi cửa hàng cà phê đã mở rộng với sự xuất hiện của 60 cửa hàng tại khắp Thành phố Hồ Chí Minh. 

Năm 2018, The Coffee House đứng vị trí thứ hai trên thị trường chuỗi cà phê Việt Nam về doanh thu, sau Highlands Coffee và thứ tư về lợi nhuận (sau Highlands Coffee, Starbucks và Phúc Long). Tháng 7 năm 2021, The Coffee House tiếp tục thay đổi CEO sang cho Lê Bá Nam Anh. Tuy nhiên không bao lâu sau đó vào năm 2022, CEO cho chuỗi cửa hàng tiếp tục được thay thế bởi ông Ngô Nguyên Kha. Trong giai đoạn đại dịch COVID-19, The Coffe House bắt đầu có xu hướng đi chậm lại khi từ 735 tỷ đồng vào năm 2020 xuống còn 475 tỷ đồng năm 2021. Thậm chí, tính lũy kế lỗ của 3 năm 2019 đến năm 2021, doanh nghiệp đã thiệt hại 434 tỷ đồng. Tháng 10 năm 2021, một cửa hàng Signature ở quận 3, thành phố Hồ Chí Minh đã phải đóng cửa. Mặc dù vậy, đến tháng 1 năm 2023, The Coffee House đứng thứ hai tại Việt Nam về số lượng cửa hàng với 152 cửa hàng chỉ sau Highlands Coffe với 597 cửa hàng.


Review The Coffee House

4.0
7 review

24/01/2023
Chief Marketing Officer – CMO tại Hồ Chí Minh

Bạn sẽ được làm cả 3 vị trí lobby, sachier, barista thế nên trau dồi được rất nhiều kỹ năng: pha chế, set up, thu ngân, giao tiếp với khách hàng...)(rv)

03/12/2023
Nhân viên/ Officer tại Hồ Chí Minh

Quy trình làm việc chuyên nghiệp, có lợi cho những người muốn học hỏi để tự mở quán hay theo đuổi FnB)(rv)

02/11/2023
Nhân viên thu ngân tại Hà Nội

- Đồng nghiệp, sếp dễ tính - teambuilding hàng tháng

Những nghề phổ biến tại The Coffee House

Bạn làm việc tại The Coffee House? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo The Coffee House

The Coffee House

Click để đánh giá