Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Main purpose of the position:
• Responsible for optimizing e-commerce operations through efficient order fulfillment, streamlined inventory management, and E-store management to enhance online visibility, ensure seamless operation and customer engagement.
Job responsibilities:
• E-fulfillment and Last Mile Management: Coordinate e-distributors, e-fulfillment partners, logistics team and manage operation performance to ensure timely order fulfillment, delivery processes and operational efficiency.
• E-Store Management: Set up, deploy e-store and manage e-store operation scorecard to enhance brand visibility and improve customer engagement by listing, updating product information and maintaining identity visuals and branding consistency across e-stores.
• Process and Inventory Management: Streamline inventory management, e-fullfillment procuredures and monitor product, GWP inventory to drive efficient inventory management and process efficiency.
• Performance Analysis and Reporting: Analyze operation performance metrics, generate reports, and provide actionable insights for optimization to enable continuous improvement and maximize effectiveness.
• Payment Process: Coordinate & reconcile documents for payment process with enablers and other Ecom related stakeholders.
• Stay updated of industry trends, market changes, and best practices to continuously optimize strategies and maintain a competitive edge.
• Other tasks assigned by line manager.
Yêu Cầu Công Việc
• Bachelor's degree in Business Administration, Marketing, Logistics or a related field
• 1-3 years of experience in similar role with proven experience in E-commerce operations, fulfillment, and e-store management
• Excellent communication and collaboration skills to work effectively with internal and external stakeholders.
• Good analytical and problem solving skill• Proactive and detail-oriented with a keen eye for accuracy.
• Ability to adapt to fast-paced, ambiguous environments and adeptness in efficiently prioritizing tasks to meet objectives.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Thương Mại và Dịch Vụ Việt Can là đơn vị cung cấp giải pháp công nghệ và thiết bị y tế chuyên ngành nhãn khoa, nha khoa và thẩm mỹ tại Việt Nam. Chúng tôi hiểu rằng “Nguồn lực con người có thể thay đổi tất cả” chính điều đó đã tạo nên những thành tựu to lớn và nhận được sự tin tưởng, yêu mến của khách hàng trong suốt 21 năm qua.
Giờ đây, chúng tôi đang tìm kiếm những tài năng, những nhà lãnh đạo tương lai để tiếp nối và phát triển hơn nữa những thành quả cao hơn trong tương lai.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2002
Mission
Bằng nỗ lực mang đến những công nghệ hiện đại trong khám và chữa bệnh, Việt Can luôn phấn đấu trở thành đơn vị cung cấp các giải pháp toàn diện và tối ưu nhất trong lĩnh vực Nhãn khoa; dẫn đầu trong lĩnh vực chăm sóc da và điều trị thẩm mỹ bằng phương pháp Laser; cung cấp sản phẩm – dịch vụ chất lượng, an toàn và giá trị hàng đầu trong lĩnh vực Nha khoa.
Review Việt Can
Được Học về dịch vụ khách hàng, kỹ năng làm việc nhóm và quản lý.
Môi trường không khí thân thiện và vui vẻ
Mỗi trường làm việc vui vẻ nhưng lương không ổn định