Thương Mại - Dịch Vụ - Xuất Nhập Khẩu Viên Phát

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Thương Mại - Dịch Vụ - Xuất Nhập Khẩu Viên Phát

Cập nhật 29/11/2024 22:37
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Thương Mại - Dịch Vụ - Xuất Nhập Khẩu Viên Phát
Culturist - Chuyên viên Văn hóa
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 21/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội

Mô tả công việc

  • Be the champion of the hotel’s offerings and local city’s culture and heritage by providing Concierge service including but not limiting to recommending and arranging reservations for dining, attractions and Capella Curates.
  • Sending pre-arrival email to all guests to extend a warm welcome, to learn guest preferences (e.g. purpose of visit, guest preferences and special request), as well as, to offer assistance for any arrangements to create the best memorable experience for our guests.
  • Checking the daily arrival list, highlighting VIPs and guests with special requests and or preferences, thereafter effectively communicate the information to the relevant departments.
  • Communicate with housekeeping to ensure guest rooms are in perfect condition and that welcome amenities are set up prior to guest arrival.
  • Plan and arrange set up for special occasions and or requests (e.g. birthdays and anniversary celebrations). Recognise and extend warm welcome to all VIPs and returning guests and maintain strong relations throughout their stay.
  • Have a thorough understanding of all guest room features, hotel facilities and service amenities as well as emergency protocol in order to orientate guests effectively.
  • Meet and greet guests upon arrival, provide personal check-in services at the Living Room, escort and conduct rooming orientation.
  • Perform private check-out service and ensure that all billing details are accurate before presenting final bill to the guest for payment.
  • Maintain the upkeep of the Living Room by ensuring that all areas are kept neat, clean and organised at all times.
  • Engages in meaningful conversation with guests on their comfort, stay experience preferences, and provide suggestions to enhance their stay. Log the information gathered under the appropriate system.
  • Ensures accurate recording of all reservations and arrangements made by logging them under the appropriate system and preparing confirmation letter for guests’ reference. 
  • Assists guests in running errands and occasionally accompanying them off-site with approval from higher management.
  • Promote cross selling of special rates and or promotional activities within the hotel to maximize revenue generation.
  • Handle any service ‘Glitches’ and report it under the appropriate system, resolve the issue and ensure that corrective actions and service recovery follow ups are action upon in a timely manner.
  • Review the level of guest satisfaction through comment cards, direct feedback and or other relevant channels to identify and provide suggestions for improvement.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary
  • Participating social insurance, health insurance and unemployment insurance at the contracted salary
  • Enjoy monthly service fee with high rate
  • Be rewarded on holidays, New Year, and special occasions of the year
  • 13th month salary bonus according to revenue
  • Participating in periodic team bonding activities
  • Develop career in a dynamic and professional international working environment

Yêu cầu công việc

Qualification
  • Diploma of college or university preferably in Hotel/Hospitality Management

Work Experience

  • At least 1 year experience in similar role in luxury hotels/resorts
  • Concierge experience is of advantage

Technical Skills

  • Excellent interpersonal skills with personable character, good at cultivating strong guest relations
  • Very good command in spoken and written English
  • Knowledge in Property Management System (e.g. OPERA)
  • Competent computing skills (e.g. Microsoft Office)

Yêu cầu hồ sơ

Attach latest CV with title [Position] - [Full name]

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Thương Mại - Dịch Vụ - Xuất Nhập Khẩu Viên Phát
Thương Mại - Dịch Vụ - Xuất Nhập Khẩu Viên Phát Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 63B Calmette, Phường Nguyễn Thái Bình, Quận 1, TP. Hồ Chí Minh

Công ty Cổ Phần Thương mại Dịch vụ XNK Viên Phát chuyên sản xuất trang phục dùng một lần trong phòng mổ theo tiêu chuẩn quốc tế. Chúng tôi tự hào và toàn tâm toàn ý cam kết luôn đáp ứng tốt nhất yêu cầu của khách hàng, cải tiến liên tục và duy trì hiệu lực của hệ thống quản lý chất lượng, tuân thủ các luật định của tổ chức y tế trong và ngoài nước, chuyên tâm tích cực cung cấp những sản phẩm chất lượng cao, ổn định và an toàn tuyệt đối cho bệnh nhân cùng đội ngũ y bác sĩ.

Những nghề phổ biến tại Thương Mại - Dịch Vụ - Xuất Nhập Khẩu Viên Phát

Bạn làm việc tại Thương Mại - Dịch Vụ - Xuất Nhập Khẩu Viên Phát? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương Mại - Dịch Vụ - Xuất Nhập Khẩu Viên Phát

Thương Mại - Dịch Vụ - Xuất Nhập Khẩu Viên Phát

Click để đánh giá