We are looking for more members of our team to play a key role in the success of our denim business.
Responsibilities:
- Sample Management: Oversee the sampling process, ensuring timely submissions and adherence to design specifications.
- Sourcing & Negotiation: Research and identify potential suppliers, negotiate pricing, and establish strong relationships with vendors.
- Costing & Production Planning: Develop detailed cost breakdowns, manage production budgets, and create timelines for sample development and bulk production.
- Communication & Order Management: Clearly communicate order details and specifications to suppliers and production units. Track order progress, manage any issues, and ensure quality meets buyer standards.
- Production Monitoring: Track production progress, identify potential delays, and take proactive measures to ensure on-time delivery.
- Quality Control: Work with suppliers to ensure garments meet all quality standards and specifications.
- Reporting: Prepare regular reports on production progress, costs, and any potential issues.
Qualifications:
- 1 ~18 years of experience in garment merchandising or a related field.
- Strong understanding of garment manufacturing processes, materials, and trims.
- Excellent communication in English, negotiation, and problem-solving skills.
- Ability to work independently and manage multiple tasks simultaneously.
- Excellent attention to detail and a strong commitment to quality.
- Experience in Garment is a plus.
Job Location:
- Hanoi City, Vietnam
=> Working in Purchaser of materials : 1 member
=> Working in Pre-production (Mainly controlling samples) : 1 member
=> Control production & Communication with customer : 1 member
=> Garment sales : 1 member
Công ty cổ phần thương mại hàng không Nội Bài (AirlineExpress) được thành lập từ năm 1995, qua quá trình xây dựng và phát triển AirlineExpress đã khẳng định thương hiệu hàng đầu về chất lượng dịch vụ, đảm bảo về thời gian trong quá trình nhận và chuyển phát Thư _ Hàng…Đồng thời nhận được nhiều tín nhiệm của khách hàng trên toàn quốc. AirlineExpress tin tưởng rằng với bề dày thành tích đã đạt được, cùng với đội ngũ CB_CNV dày dạn kinh nghiệm, năng động, sáng tạo, phương tiện và trang thiết bị hiện đại thì những yêu cầu của Quý khách luôn được dịch vụ AirlineExpress phục vụ tận tình nhất.
AirlineExpress mong muốn sẽ là đối tác tin cậy và là người bạn đồng hành góp phần vào sự phát triển kinh doanh của Quý khách bằng những dịch vụ chuyển phát:
1.DỊCH VỤ CHUYỂN PHÁT NHANH
Đây là dịch vụ thông dụng nhất của công ty, khi khách hàng sử dụng dịch vụ, thư từ, hàng hóa khách hàng gửi trong giờ hành chính ngày hôm trước thì sẽ nhận được trong giờ hành chính ngày hôm sau.Và giờ hành chính ngày hôm sau nữa đối với những địa chỉ xa trung tâm.
2.DỊCH VỤ HỎA TỐC:
Khi khách hàng sử dụng dịch vụ chúng tôi sẽ phát thư từ hàng hóa của khách hàng tới tay người nhận trong vòng 2h kể từ khi khách hàng gửi (áp dụng cho khu vực nội thành ).
3.DỊCH VỤ PHÁT TRƯỚC 9:00 AM:
Đây là dịch vụ đặc biệt của công ty. Khi khách hàng sử dụng dịch vụ thư từ, bưu phẩm khách hàng gửi trước 16h30 ngày hôm trước sẽ được phát trước 9h sáng ngày hôm sau.
4.DỊCH VỤ PHÁT TRƯỚC 12:00 AM:
Khi khách hàng sử dụng dịch vụ thư từ, hàng hóa gửi trước 16h30 ngày hôm trước sẽ được phát trước 12h ngày hôm sau.
5.DỊCH VỤ PHÁT TRONG NGÀY:
Đây là dịch vụ dành cho những khách hàng có nhu cầu gửi tài liệu hàng hóa gấp từ Hà Nội đi HCM và ngược lại. Khách hàng gửi thư từ, hàng hóa trước 10h sáng thì sẽ nhận được sau 18h cùng ngày.
6. CÁC DỊCH VỤ CHUYỂN PHÁT THÔNG THƯỜNG KHÁC:
Hiện tại chúng tôi đang cung cấp dịch vụ chuyển phát thư hàng BẢO ĐẢM, THƯ THƯỜNG, ĐIỆN HOA, COD, …