Mô tả công việc
Troubleshoot issues arising from Microsoft Windows, Microsoft Office and other software standards addressed in company IT policy
Set up, maintain, support and troubleshoot
Handle all POS requests and procedures
Set up, maintain, support and troubleshoot these at stores
Compile and submit monthly planning for maintenance, upgrade, replacement of old devices which are potentially broken
Others
Quyền lợi được hưởng
• Train and mentor front-of-house staff to deliver exceptional service.
• Monitor food quality, presentation, and adherence to company standards.
• Handle customer inquiries, complaints, and feedback.
• Collaborate with the culinary team to maintain high-quality food and beverage offerings.
• Ensure compliance with health and safety regulations.
• Foster a positive work environment.
Yêu cầu công việc
Core values: respect, humility, integrity, responsibility, focus, goodness
Diploma in computer science or information technology
IT background and POS knowledge is required
At least 3 years experience in similar capacity
Able to work outside standard office hours
Highly motivated, can work independent
Can work under pressure and flexibility
Yêu cầu hồ sơ
Submit CV:
19 Lê Thánh Tôn, Quận 1
Send your resume by Hoteljob.vn
If you have any questions or concerns, please contact 028 3822 6838 (HR Department)
Được thành lập vào năm 2009, hoạt động kinh doanh trên 3 lĩnh vực chính là Phân phối, Xuất Nhập khẩu và Đầu tư.
Với định hướng phát triển chủ đạo là xuất nhập khẩu và phân phối các mặt hàng tiêu dùng, chúng tôi còn là doanh nghiệp đi đầu trong việc phân phối vật liệu xây dựng và các sản phẩm công nghiệp khác. IMEXCO đã xây dựng nên thương hiệu của mình nhờ mạng lưới phân phối trải rộng khắp phạm vi cả nước và luôn phát triển không ngừng và trở thành nhà phân phối độc quyền trong khu vực, cũng như trở thành đối tác chiến lược của các nước trên thế giới nói chung và khu vực Đông Nam Á nói riêng.