Mô tả công việc
MAIN ROLES
- Verifies all articles on purchase orders, receiving records and the invoices of the suppliers.
- Verifies all articles on the return notes of merchandise and credit notes of the suppliers.
- Prepares the payment vouchers and account distribution of all invoices and credit notes of the suppliers.
- Checks the monthly statement of accounts from the suppliers against the accounts payable of the hotel.
- Keeps all accounts payable files up to date.
- Prepares a monthly trial balance of accounts payable in the case of payments by installments.
- Reviews and processes all purchase orders.
- Processes and reviews receiving documents.
- Processes and reviews invoices.
- Processes all Food & Beverage invoices for payment.
- Performs month end procedures.
- Complies with the hotel’s health, hygiene and safety policies.
- Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
- Performs any additional duties as assigned by the team leader
SUPPORTIVE ROLES
- Maintain a close, cooperative relationship with other departments to guarantee effective communication.
- Implement and coordinate cooperation as a supporting department for business operation.
- Ensure smooth work cooperation among departments and always provide support not to cause any interruptions in business operation.
- Manage and maintain smooth work cooperation with other departments
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary & benefit package.
- 02 months of probation with full salary.
- Insurance package.
- Clear career development plan with many engaging training courses (local & international).
- Duty meal provided by hotel.
- Annual helpful training courses (local & international).
- Wonderful working environment with professional team.
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS
- Education: Graduated university in Accounting
- Experience: 1 year related experience or an equivalent combination of education and work experience
- Credentials: Working Experience in 5 Star Hotel Environment preferred
SPECIFIC JOB KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Proficient in the use of Microsoft Office, have experience in using accounting software, SAP preferred
- Able to speak, read and write English
Yêu cầu hồ sơ
Hoặc liên hệ Hotline: 024 3333 1089
Công ty Ngọc Hà bắt đầu hoạt động từ năm 2000, có trụ sở chính tại thành phố Hà Nội, đại diện thương mại tại Nan Ninh, Trung Quốc và các chi nhánh tại nhiều tỉnh và thành phố như Hải Dương, Bắc Ninh, Hưng Yên, Vĩnh Phúc, Hải Phòng,.... Công ty có trên 100 nhân viên được đào tạo qua các trường Đại học, Cao đẳng và Trung học chuyên nghiệp.
Chúng tôi luôn sẵn sàng cung cấp hàng hóa và dịch vụ, trợ giúp và tư vấn:
- Các tổ chức, đơn vị khách hàng thực hiện công tác mua hàng có hiệu quả
- Các đơn vị sản xuất phân phối sản phẩm tới các đơn vị tiêu dùng một cách nhanh nhất và chuyên nghiệp nhất.
Công ty Ngọc Hà có mối quan hệ mật thiết với các nhà sản xuất các ngành hàng trên nằm trên các địa bàn trong cũng như ngoài nước như các nhà sản xuất của Trung Quốc, Indonesia, Thái Lan... Hiện nay Công ty cung cấp hàng hóa và dịch vụ cho trên 2000 tổ chức, đơn vị trên địa bàn Hà Nội, Hải Dương, Bắc Ninh, Hưng Yên, Vĩnh Phúc, Hải Phòng,.... Đây là các tổ chức, đơn vị thuộc các thành phần kinh tế nhà nước, đầu tư nước ngoài, tư nhân và hoạt động trong các lĩnh vực khác nhau: ngân hàng và tổ chức tín dụng, các học viện, trường đại học, cao đẳng, các bệnh viện, các bộ, sở, cơ quan hành chính sự nghiệp, các công ty sản xuất, xây dựng …