Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Develop and expand new markets & customers
1.1. Approach and successfully develop new distributors or new agent provided from difference sources: Trade counselors, websites, social media, old customers, personal connection, etc.
1.2. Attend world exhibitions to introduce our products and seek new customers.
1.3. Ask new customer to provide their business plan to learn and evaluate their strengths and weaknesses for better advice and support.
1.4. Provide samples to potential customer to test the market. Also, get feedback for the provided samples.
1.5. Update information on new products and current products to have enough information to support
1.6. Prepare and process to sign: Distribution Agreement, Commission Agreement
2. Management and provide good customer service to current active distributors and customers
2.1. Regularly follow up with customers to get update information about their sales performance and feedback about products
2.2. Grasp difficulties that customers are facing to assist and provide better support
2.3. Always update customers about new pricing, policies, trade promotions to encourage and motivate guests to increase their order to reach AOP target
2.4. Capture and update competitors' situation changes
2.5. Update news on change situations around the World: pandemic, ocean freight, political, economic, etc.
3. Manage the process of a PO. Collect sales data and evaluate
3.1. Effectively ensure process of a PO such as signing, payment, production is deployed accordingly with the customer's requirements.
3.2. Coordinate with relevant departments to secure and guaranteed product packaging aligned and delivery on time
3.3. Record sales data and evaluate
4. Other Jobs
4.1. Perform other jobs under the direction of direct manager
5. KPI Jobs
5.1. Revenue and sales performance of team and/or department.
5.2. Monthly sales growth rate (of department).
5.3. Rate of distributors buying new product / continuing to use the product (of department).
5.4. Customer retention (Rate of returning customers, Customer care).
5.5. Developing new Distributors and their sales force
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Business Administration, International Business, or a related field.
- Sales-oriented mindset
- No prior experience required
- Fluent in Chinese, intermediate level of English
- Good computer skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ Phần Trang Thiết Bị Y Nha Khoa Việt Đăng được thành lập vào năm 2000. Là một trong top 05 Công ty hàng đầu tại Việt Nam chuyên cung cấp về giải pháp toàn diện và trang thiết bị cho ngành nha khoa.
- Là nhà phân phối độc quyền cho các thương hiệu nổi tiếng trên thế giới về trang thiết bị cho ngành Nha như: KERR ; Implant Dentium; KAVO, GENDEX, ...
- Là sự lưa chọn của khoa Răng hàm mặt tại các bệnh viện lớn và phòng nha lớn khi cần tư vấn các giải pháp và thiết bị nha khoa.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,