Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Xe đưa đón
- Chăm sóc sức khỏe
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Develop Suppliers Quality & Performance Management Standard Operating Procedures (SOP) & Work Instructions (WI)
- Conduct Supply Market Intelligence & Strategic Sourcing
- Lead & Conduct Suppliers Qualification, Audit & Selection in coordination with Quality Assurance (QA), Engineering & Procurement Representatives
- Propose & Lead Continuous Improvement projects to help Suppliers improving their Overall Performance (Time, Cost & Quality) involving the necessary Internal & Suppliers Resources
- Lead periodic Suppliers Evaluations & Rating through KPI & Scorecards, Quality Performance Reporting & Analysis
- Assess Supply Base Risks, propose risks reduction solutions & plans, implement & monitor
- Propose & Lead Supply Base Improvement Initiatives
- Lead & Coordinate purchased Materials Substitutions Initiatives with dedicated cross-functional teams
- Regularly reports on own activities, initiatives, and on-going projects at any level
- Validate new Materials Samples together with Manufactuing, Engineering & Quality Control.
- Ensure with Procurement that the compliance with all RSC Quality Requirements is secured in Purchase Orders & Contracts
- Recommend Products & QC Continuous Improvements, if deemed necessary
- Take part in New Product Introduction (NPI) Process for the Suppliers Selection
- Formulate a Strategic Plan to improve Subcontractors Processes & Products Quality with Quality Engineering Team
- Mentor & Train Suppliers Quality & Performance Team members as well as other teams in Quality, Engineering, Procurement… Departments
- Where Compliance is an issue, report, find & eliminate root causes in agreement with Quality Director
- Other tasks as required by Management
Yêu Cầu Công Việc
- Education & Major: Degree in Engineering, Manufacturing or Quality Management preferred, or Business Management with relevant experience
- English Skills: excellent verbal, written communication & presentation abilities
- Extensive experience in a well-established Quality Assurance environment required
- Able to drive multiple tasks to completion within a fixed timeframe and in a pressured environment
- No. of years related work experience 5+ as a QC Manager
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Trải qua 10 năm xây dựng và phát triển, công ty Cổ phần Truyền thông Kim Cương hiện là công ty lớn nhất tại Việt Nam trong lĩnh vực Contact Center nói riêng và Dịch vụ thuê ngoài quy trình kinh doanh (BPO) nói chung, bao gồm: cung cấp giải pháp công nghệ, cung cấp nhân lực và cung cấp dịch vụ Contact Center Outsourcing, dịch vụ truyền thông, dịch vụ đào tạo, dịch vụ Chăm sóc khách hàng trực tiếp và gián tiếp...
Hiện nay Kim Cương đang có hơn 2.000 cán bộ nhiên viên hoạt động tại 4 chi nhánh toàn quốc: Hà nội, Tp. HCM, Đà nẵng, Thái nguyên và 1 văn phòng tại Cambodia với quy mô gần 1.000 cabin hoạt động (seats). Các khách hàng của chúng tôi bao gồm nhiều lĩnh vực từ viễn thông, truyền hình, tài chính ngân hàng, điện tử.... như: Truyền hình kỹ thuật số K+, Prudential, Samsung Vina, MobiFone, VinaPhone, Viettel, TienphongBank, Bảo hiểm PVI...
Review Truyền thông Kim Cương
Công cụ làm việc tốt
Môi trường làm việc hòa đồng, vui vẻ
Môi trường làm việc năng động thoải mái