Mô tả công việc
- Ensure that all guests (Japanese guests) are made to feel comfortable and welcome in a genuine warm way at all times.
- Ensure that all operating tools and equipment are in good working condition.
- Ensure the Front Desk area is clean and tidy at all times.
- Compare the housekeeping report with the actual room status to check discrepancies.
- Ensure that all telephones are answered promptly and clearly in a courteous and friendly manner while on duty.
- Up-sell rooms, F&B outlets, and other facilities whenever the opportunity arises.
- Handle messages for guests whenever required and all are delivered promptly.
- Check the validity of all kinds of going vouchers when receiving from guests.
- To be fully aware of the room's location and its layout as well as hotel layout.
- Enter and update all guest transactions immediately and accurately.
- Accurately post all miscellaneous charges into a guest account.
- Handle currency exchange transactions according to the procedures where the receipt is signed by the guest and the receipt is given to the guest for guest reference.
- Prepare and balance cashier reports and remittance envelopes at the end of each shift.
- To be aware of counterfeit currency and travel cheques.
- Ensure that all guest transactions at the front desk are signed by the guest.
- Arrange guest bills into respective files according to Accor policy and procedure.
Quyền lợi được hưởng
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
- Opportunity to grow within your property and across the world!
- Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities
Yêu cầu công việc
- Fluent communication in English and Japanese
- Young and good-looking
- Good team work skills
- 1-2 years' customer service experience, preferably in the hospitality field
Yêu cầu hồ sơ
INCOM được thành lập năm 2006 trên nền tảng của Trung tâm hệ thống thông tin thuộc công ty VASC - đơn vị thành viên của VNPT. Sau 10 năm tạo dựng và phát triển, INCOM tự hào với đội ngũ gần 100 kỹ sư, thạc sỹ có kinh nghiệm, luôn năng động, sáng tạo và tràn đầy đam mê.
INCOM hiện là một trong những nhà cung cấp dịch vụ truyền thông, internet hàng đầu Việt Nam với hàng chục ngàn khách hàng sử dụng dịch vụ internet và hàng triệu khách hàng sử dụng giải pháp SMS.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Từ kinh nghiệm và những con người đó, cùng với phương châm luôn đặt lợi ích của khách hàng song song với mình, INCOM đã thiết lập được mối quan hệ cộng hưởng bền vững với hàng trăm đối tác trong các lĩnh vực viễn thông, truyền thông, công nghệ thông tin, tài chính-chứng khoán.