Việc làm Liên Minh Quốc Gia

Cập nhật 16/10/2024 20:43
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Tư vấn Kinh doanh Lập nghiệp Quốc Gia
Senior Customer Service (Furniture)
Liên Minh Quốc Gia
8 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 18/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Xe đưa đón
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Assistant Customer Service Manager will be expected to perform the following tasks:

Support Customer Service Manager to leading customer service department in order to achieves customer service objectives by contributing customer service information and recommendations to strategic plans and reviews; preparing and completing action plans; implementing production, productivity, quality, and customer-service standards; resolving problems; completing audits; identifying customer service trends; determining system improvements; implementing change.

  • Plans and implements after-sales services to maintain operating performance of goods purchased and to modify and improve services rendered.
  • Work closely with production, planning, sales and marketing departments to proactively provide customers with needed information and to identify and respond to customer expectations.
  • Improves customer service quality results by studying, evaluating, and re-designing processes; establishing and communicating service metrics; monitoring and analyzing results; implementing changes.
  • Well understanding staff’s job requirement for back up:
  • · Receive new sample request making PO from customer.
  • · Send the sample shipping list to Planning for shipment
  • · Dealing with any correspondence relevant to customers regarding orders, shipping, stock and enquiries.
  • · Inputting orders for customers and ensuring orders are released and shipped within specified timeframe.
  • · Receiving customers’ complaints/ inquiries and working closely with related departments to put it right and obtain customers satisfaction.
  • · Preparing and sending reports regarding customers’ orders, shipments, accounts, etc, to the customer and sales department.

Yêu Cầu Công Việc

·          Graduate level qualifications

·          Excellent communication skills both verbal and written English

·          Verbal & written Mandarin preferable (but not compulsory)

·          At least one year experience in working and interfacing with ERP system

·          Excellent computer skills; MS Office, Emails, ERP systems & databases

·          Customer Service experience not essential, but useful

Địa điểm làm việc

Bình Dương
47/4 ĐT743, Bình Chuẩn, Thuận An, Bình Dương

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Tư vấn Kinh doanh Lập nghiệp Quốc Gia
Liên Minh Quốc Gia Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
441D Kim Ngưu, Vĩnh Tuy, Hai Bà Trưng

Liên Minh Quốc Gia (lienminhquocgia.com) là Liên Minh Kinh Tế nhiều thành phần gồm:

  • Doanh nghiệp – Tập đoàn kinh tế Hợp tác xã,
  • Liên hiệp hợp tác xã
  • Viện Nghiên cứu khoa học về kinh tế

Liên minh gia nghiên cứu mô hình liên minh kinh tế theo 3 nhánh lấy nhánh viện nghiên cứu và các trung tâm nghiên cứu làm hạt nhân nghiên cứu các dự án chuyển đổi  kinh tế số, chuyển đổi kinh tế xanh, chuyển đổi kinh tế tuần hoàn, chuyển đôi kinh tế bền vững.

Những nghề phổ biến tại Liên Minh Quốc Gia

Bạn làm việc tại Liên Minh Quốc Gia? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Liên Minh Quốc Gia

Liên Minh Quốc Gia

Click để đánh giá