Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
(HCM) Agency Sales Executive (Fresher)
BẤT ĐỘNG SẢN ĐẠI PHÁT
5 việc làm
10 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
31/10/2024
Hạn nộp hồ sơ:
30/11/2024
Hình thức:
Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
PERFORMANCE (40%)
a) In charge of pricing and quotation:
- Collect and check received quotes, for complex quotes under instruction of Supervisor, Manager.
- Collaborating with product teams to collect data to make accurate and appropriate quotations.
- Offer quotation to customer/agent according to guidance.
- Follow up with operation team to ensure cargo will be handled as SOP.
- Input revenue into e-FMS and other systems if required.
- Make KPI reports, join meeting with customer agent (if any)
- Manage cost/revenue, report for P&L as request.
- Handle ad-hoc report and tasks assigned by Supervisor, Manager.
b) Project report:
- Send email to product teams to complete necessary data as template.
- Ensure the accuracy and reasonableness of the data and then sum it up in the report.
- Send to PIC on team to review and send to Agent/ customer as timelines
- Join the meeting with to review KPI, make minutes meeting and send to relevant parties.
CUSTOMER SATISFACTION (15%)
- Proactively establish and maintain effective working team relationships with all support departments: Product and Commercial team, HR, Accounting, …
- Good communication and building relationship
- Support AR/ Accounting department chasing Customer/Agent payment for outstanding if any
OPERATION EXCELLENCE & HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (35%)
- Strive to improve customer satisfaction through excellent customer service
- Keep a high level of knowledge about existing products and services, and learn about new products and services as they come in.
- Teamwork efficiency: support and back up for other team members.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS
- University degree, major in the relevant fields.
- English with fluent 4 skills (listening, speaking, reading comprehension, writing).
- Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Good skill of Interpersonal communication and Customer Service
- Customer – oriented, planning, organizing & supervising
- 3-6 months experience in sales intern position.
- Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, dynamic and hard-working.
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
52-54 56, Trường Sơn, Tân Bình, Hồ Chí Minh Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 22 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Khu vực
BẤT ĐỘNG SẢN ĐẠI PHÁT
Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Đại Phước, Nhơn Trạch, Đồng Nai
Tiền thân của Đại Phát Group là CÔNG TY CP TƯ VẤN PHÁT TRIỂN BẤT ĐỘNG SẢN ĐẠI PHÁT.
Trong suốt quá trình gần 5 hoạt động, Đại Phát Group luôn thực hiện theo tôn chỉ “Sản phẩm thật – Giá trị thật”, xây dựng uy tín và lấy lợi ích khách hàng làm trung tâm hoạt động. Các sản phẩm trước khi đến tay khách hàng đều được công ty nghiên cứu kỹ lưỡng, xây dựng mức giá phù hợp. Nhờ đó, hầu hết các dự án của Đại Phát Group khi đưa ra thị trường đều được tiêu thụ nhanh chóng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2016
Mission
- Cung cấp cho khách hàng những sản phẩm chất lượng, đa dạng và dịch vụ thương mại tốt nhất
- Góp phần xây dựng một xã hội nhân văn, mang lại cuộc sống thịnh vượng và tương trợ cho cộng đồng
Những nghề phổ biến tại BẤT ĐỘNG SẢN ĐẠI PHÁT
Bạn làm việc tại BẤT ĐỘNG SẢN ĐẠI PHÁT? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
BẤT ĐỘNG SẢN ĐẠI PHÁT
Click để đánh giá