Mô tả công việc
· Planning and implementing the business activities of the export channel
· Develop the target foreign market and seek relationship with potential customers in region in charge.
· Coordinate with other departments, factory to resolve the requirements of customers.
· Responsible for negotiating and signing contracts with international customers
· Maintain good relations with existing customers and develop new customers to ensure incremental sales by seniority.
· Develop customers according to the company’s orientation, long-term strategy and short-term goals.
· Conduct surveys and market research to study and analyze the potential business opportunities
· Develop plans and strategies to achieve the sales target
· Report and analyze business results to CEO
Yêu cầu công việc
· Qualifications: Bachelor’s degree in Business Administration,International Business,Economics, Marketing or a related field preferred.
· Knowledge/ Experience: At least 2 years of working experience as International Business Development/ Export Salesat companies: Electricity, Electronic, Home Appliance, Lighting is required.
· Must have: good command in English
· Skills: Planning, Market research, Negotiation, Problem-solving, Multi-tasking, Networking.
· Attitude: Highly responsible, Aggressive, Hard-working, Result-oriented.
· Demonstrated ability to communicate, present and influence credibly and effectively at all levels of the organization
· Strong business sense and industry expertise
Quyền lợi được hưởng
Salary: Competitive
Công ty Cổ phần TVL được thành lập vào ngày 14/03/2011, với đa dạng hình thức kinh doanh như : Đầu tư sản xuất thép không gỉ, Đầu tư bất động sản và Tổ hợp thương mại shophouse. Tất cả dự án được TVL đầu tư phát triển đều có những thành tích rực rõ và được đối tác cũng như xã hội đánh giá rất cao trong vòng 10 năm qua. Chúng tôi luôn hướng tới những giá trị tốt nhất, học tập và cải tiến từng ngày. Lấy đối tác khách hàng là trung tâm, lấy con người làm cốt lõi để từ đó tạo ra giá tri và vị thế của TVL trong lòng đối tác