Mô tả công việc
HR affairs:
Company; Union Trade reports; Insurance, etc.
Recruitment process, post job on recruiting channels, screen CV, contact candidates, arrange interviews, process paperworks, explain internal policy and related regulations for new employees come to
Administration:
- Manage and operate media channels such as website, social media...organize conferences, meetings, internal and external events, Company activities and so on.
- Arrange greeting customers, business trips, accommodation, transportation...
- Carry out payment for administrative expenses: electricity and water, office rental, management fee, cleaning fee, telephone & internet, etc.; draft service contracts and other related documents.
- Conduct relating reports in Chinese/English.
- Assist foreign leaders’ paperworks: visa, work permit, residences...
- Office building management: reception, tracking daily in/out guests, manage meeting rooms, welcome guests, security, public area hygene...
- Other tasks assigned by Manager
Yêu cầu công việc
Graduated University (Bachelors);
Good command of English and Chinese Mandarin 4 skills;
Good organizational and multi- tasking abilities;
Hard working, proactive and teamwork spirit;
Experience in shipping lines, logistics would be advantage;
Age from 22- 30 years old;
Good interpersonal and communication skills;
Maintain good grooming and manner in working environment
Quyền lợi
- Working hours from Monday – Friday – working time: 08:00AM to 05:00PM
- Salary can be negotiable
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance as Vietnam Law regulation
- Lunch meals, parking, fitness facilities at company
- Annual health check and teambuilding
- Other benefits will be discussed during the interview
- 13th month salary
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-31 22:45:02
Công ty Fosup chúng tôi cung cấp các dịch vụ sau :
1-Thiết kế, Quản lý xây dựng, và Xây dựng công trình với thương hiệu FOSUP Design & Build ,
2-Giáo dục Song ngữ quốc tế từ bậc Mầm non đến Trung học với thương hiệu TESLA ,
3-Đầu tư xây dựng và Cho thuê văn phòng làm việc hạng B cho khách hàng đối tác doanh nghiệp với thương hiệu SOHO Biz .
Thực hiện dịch vụ Design & Build, chúng tôi thực hiện công việc các công việc như sau
1. Phác thảo nắm bắt ý tưởng mong muốn của chủ đầu tư, thu thập thông tin cần thiết.
2. Tìm đưa phương án thiết kế thích dụng, và đạt thẩm mỹ cao, phù hợp nhu cầu chủ đầu tư .
Tìm những ý tốt nhất từ những team tốt nhất để đáp ứng mong muốn của khách hàng 1 cách tốt nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
Chúng tôi thực hiện xây dựng Công trình trên Máy tính bằng Revit & các Phần mềm chuyên dụng khác. Ứng dụng công nghệ BIM trong quá trình thiết kế kĩ thuật và quản lý thi công xây dựng để xử lý các vướn mắc kĩ thuật, các va chạm kĩ thật giữa các hệ thống khác nhau (Kết cấu, M/E/P), xây dựng biện pháp thi công, lập tiến độ thi công, và mô phỏng quá trình thi công trên máy tính.