Mô tả công việc
- Responsible for preparing all event documentation and coordinates with Sales, property departments and customer to ensure consistent, high level service throughout pre-event, event and post-event phases of property events.
- This position primarily handles events of average complexity.
- Ensures their property events have a seamless turnover from sales to service back to sales.
- Recognizes opportunities to maximize revenue opportunities by up-selling and offering enhancements to create outstanding events.
Managing Event Logistics and Operations
• Ensures that events progress seamlessly by following established procedures, collaborating with other employees, and ensuring accuracy.
• Greets customer during the event phase and hands-off to the Event Operations team for the execution of details.
• Adheres to all standards, policies, and procedures.
• Ensures billing accuracy and conducts bill reviews with the clients prior to processing the final bill.
• Manages group room blocks and meeting space for average to large-sized assigned groups.
• Identifies operational challenges associated with his/her group and determines how to best work with the property staff and customer to solve these challenges\ and/or develop alternative solutions.
• Uses his/her judgment to integrate current trends in event management and event design.
• Acts as liaison between field salesperson and customer throughout the event process (pre-event, event, post-event).
• Participates in customer site inspections and assists with the sales process as necessary.
• Performs other duties as assigned to meet business needs.
• Solicits feedback from the property departments to identify areas for improvement to enhance the Event Planner’s experience.
Ensuring and Providing Exceptional Customer Service
• Delivers excellent customer service throughout the customer experience and encourages the same from other employees.
• Empowers employees to provide excellent customer service.
• Sets a positive example for guest relations.
• Coordinates and communicates event details both verbally and in writing to the customer and property operations.
• Makes presence known to customer at all times during this process.
• Oversees his/her customer experiences from file turnover through the post event phase until turnover back to sales.
• Follows up with customer post-event.
• Responds to and handles guest problems and complaints.
• Uses personal judgment and expertise to enhance the customer experience.
• Stays available to solve problems and/or suggest alternatives to previous arrangements.
• Works to continually improve customer service by integrating obtained feedback and personal judgment into action plans.
• Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement.
• Interacts with guests to obtain feedback on product quality and service levels.
• Ensures hourly employees understand expectations and parameters for event activities.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary & Service charge
- 05 working days per week - 2 days off per week
- To be entitled to the prescribed insurance, including health insurance, social insurance, and unemployment insurance.
- 13th salary month.
- Training and career development by MARRIOTT INTERNATIONAL.
- Employee discount rates for Room and F&B at Marriott Hotel.
Yêu cầu công việc
• High school diploma or GED; experienced (1 – 2 years of experience) in the event management or related professional area.
• 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; at least 1 year experience in the event management or related professional area required.
Yêu cầu hồ sơ
Vinhomes - Hệ thống căn hộ và biệt thự với dịch vụ đẳng cấp của Tập đoàn Vingroup
CÔNG TY CỔ PHẦN VINHOMES - TẬP ĐOÀN VINGROUP cung cấp đến khách hàng một tiêu chuẩn sống đẳng cấp vượt trội mới, đây là sự kết hợp hoàn chỉnh giữa bất động sản nhà ở và hệ thống dịch vụ tiêu chuẩn cao tại những khu đô thị quy mô hàng đầu Việt Nam mang đẳng cấp quốc tế do Vingroup đầu tư.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe , BHXH, BHNT.
- Được tham gia đóng bảo hiểm theo quy định của Nhà nước, hưởng các phúc lợi hấp dẫn từ TĐ Vingroup
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Được tham gia các buổi party, company trip cùng công ty
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY CỔ PHẦN VINHOMES - TẬP ĐOÀN VINGROUP được thành lập năm 2008.
Mission
-
Với tầm nhìn chiến lược và phát triển bền vững, mỗi khu đô thị trong hệ thống Vinhomes đều tọa lạc tại các vị trí trung tâm Hà Nội và thành phố Hồ Chí Minh, hội tụ những giá trị vượt trội: Sản phẩm nhà ở chất lượng cao; Dịch vụ tại gia chuyên nghiệp; Môi trường sống xanh, sạch; Văn hóa cộng đồng nhân văn; An ninh – An toàn được đảm bảo; và Tiện ích đồng bộ, đầy đủ.
Với Vinhomes, lần đầu tiên, cư dân đã và đang được trải nghiệm một môi trường sống lý tưởng, hoàn toàn mới – nơi hạnh phúc đến từ sự kết hợp hoàn chỉnh giữa tiện nghi sang trọng và hệ thống dịch vụ tiêu chuẩn 5*, tạo dựng một cuộc sống hạnh phúc ngập tràn.
Review VINHOMES
Môi trường làm việc chuyên nghiệp, áp lực công việc cao, có thể thăng tiến (123job)
Môi trường làm việc có tính kỷ luật cao, cơ hội thăng tiến, tăng lương theo năng lực, học hỏi được nhiều kinh nghiệm chuyên môn (TVL)
Công ty với văn hóa làm việc rất tuyệt vời. Việc cuốn việc giúp nâng cao level (ID)