Mô tả công việc
• Responsible for giving all guests resort activities and information and suggest guest selling in outlet as well as a boutique shop
• Ensure all guests are being treated in an efficient and courteous manner. Resolve customer complaints as your duties
• Responsible for guest’s requests and communicate with related departments to achieve guest satisfaction
• Always greet and assist all guests in friendly and helpful manner.
• Register all arrival rooms according to established procedures.
• Perform check in, check out and room change procedures and ensure all the data are fully entered correctly to hotel systems in accordance with reservation.
• Assist guest with currency exchange.
• Ensure all arrival villas is to be checked defect by related departments and follow up any issues
• Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referees’ problems to Front Office Supervisor/Duty Manager if he/she is unable to assist
• When on night shift, check night reports and prepare morning report along with all necessary preparations for guest arrival.
• Respond all the guest’s calls and assist guest’s requirements.
• Responsible in giving guests products views and selling products in boutique shop
Quyền lợi được hưởng
- Alowance for sailors who work in Phu Quoc;
- Bao Viet health insurance for individuals;
- Provided with 3-star standard rooms;
- Provided with 3 meals a day;
- Fitness room for sailors
Yêu cầu công việc
• Bachelor’s Degree in Hospitality Management, Business Administration or equivalent education required.
• 1 year in resort of similar size
• Excellent in written and verbal communication
• Competency in Microsoft applications including Word, Excel and Outlook
• Familiar to Smile and POS is a plus
• English or other language is preferred
• Statement of honest and no criminal record.
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 0905 244 146
Phone: +84 (0297) 3559 8888
Chúng tôi, VISAHO là doanh nghiệp dịch vụ Bất động sản tổng hợp của Nhật Bản, hướng tới trở thành doanh nghiệp số 1 Việt Nam với “Năng lực dịch vụ chất lượng cao và chuyên nghiệp”.
Với mục tiêu là giúp cho tất cả khách hàng sử dụng dịch vụ của VISAHO đều luôn tươi cười và cảm thấy hạnh phúc: “Chúng tôi sẽ cố gắng hết mình vì nụ cười của khách hàng”.
Dịch vụ quản lý chung cư, tòa nhà của VISAHO hướng tới mục tiêu cung cấp dịch vụ chất lượng cao và chuyên nghiệp giống như Nhật Bản với chi phí hợp lý tại Việt Nam.
Không chỉ với những nỗ lực hàng ngày của toàn bộ nhân viên mà còn thông qua việc sử dụng vô số các Shikumi-Cơ chế độc đáo được sáng tạo ra, chúng tôi đang hiện thực hóa việc cung cấp dịch vụ chất lượng cao với giá thành rẻ.
Hơn nữa, VISAHO có sở trường trong dịch vụ khoán toàn diện, tiếp nhận toàn bộ công việc quản lý toà nhà và đang cung cấp dịch vụ quản lý toà nhà toàn diện, giúp giảm thiểu tối đa công sức và sự vất vả của ban quản trị, chủ đầu tư chung cư và chủ sở hữu của toà nhà văn phòng trong vô số những công việc phát sinh hàng ngày.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
- Giúp cho tất cả khách hàng sử dụng dịch vụ của VISAHO đều luôn tươi cười và cảm thấy hạnh phúc: "Chúng tôi sẽ cố gắng hết mình vì nụ cười của khách hàng".