Mô tả công việc
1. Preparations for serving VIP Guests.
- Prepare, store and clean tools and equipment according to the job requirements;
- Set up banquets, equipment, tools and instruments, as well as to tend to other meeting-related requests from the VIP Guests, in accordance with the processes and service standards;
- Serve VIP guests during meetings, banquets... by the standards of service excellence;
- Keep meeting rooms and areas under management of the department clean and tidy when there are no events taking place;
- Check and ensure all equipment is fully functional and all amenities are at sufficient quantity, of good quality and are ready to serve the Guests;
- Deliver the most excellent services to the Guests with exemplary attitudes, quality and speed;
- Receive requests from the Guests and report back to Restaurant Managers.
2. Take care of VIP Guests.
- Assist in reception and collaborate in processing guest requests such as changing rooms, generating key cards, receiving visitors, reserve meeting rooms, serving at banquets and providing room service, as well as guiding them in sightseeing.
- Collaborate with others to process requests from VIP Guests before, during and after their stay via phone or through other points of contact.
3. Shared tasks of the department.
- Ensure compliance with VinGroup's general service standards and the specific standards of the property. Propose solutions for improving disadvantages. Always serve the Guests by the standards of service excellence while maintaining consistency with the prescribed processes and regulations.
- Take on duties within specified areas as required by your responsibilities and the job position. Collaborate with other related departments for work coordination.
- Host or participate in meetings on daily operations.
- Perform tasks assigned by the upper management regarding collaboration with other departments to deliver the best service quality.
- 4. Other tasks
- Perform other duties as directed by the upper management.
- Always strictly follow the general regulations of the system.
4. System administration and internal operations:
- Implement approved action plans and conduct reports as required.
- Implement training plans to enhance skills and learn about the standards, regulations and processes deployed by the department.
- Comply with the of Regulations & Charters, Standards of Services and Brand of the Company, along with the Processes and Guidelines at work.
- Be aware in detecting and promptly report risks at work and propose solutions to the upper management.
Yêu cầu công việc
- Always comply with the rules, regulations and charters of Vingroup.
- Prove your competency, swiftness and determination in work. Perform tasks with high responsibility, proactivity, without avoiding duties or relying on others.
- Handle work swiftly and efficiently with a high spirit of service. Quickly, conclusively and satisfactorily solve problems troubling your colleagues, partners and guests.
- Unbiasedly and sternly tackle behaviors that are not in line with the culture and violate the regulations of Vingroup.
- Good communicate in English
- Perfered candiates with ability to comunicate in Korean/ Russian/Chinese
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary & benefits
- Promotion opportunities
- Accommodation or housing allowance
Chúng tôi, VISAHO là doanh nghiệp dịch vụ Bất động sản tổng hợp của Nhật Bản, hướng tới trở thành doanh nghiệp số 1 Việt Nam với “Năng lực dịch vụ chất lượng cao và chuyên nghiệp”.
Với mục tiêu là giúp cho tất cả khách hàng sử dụng dịch vụ của VISAHO đều luôn tươi cười và cảm thấy hạnh phúc: “Chúng tôi sẽ cố gắng hết mình vì nụ cười của khách hàng”.
Dịch vụ quản lý chung cư, tòa nhà của VISAHO hướng tới mục tiêu cung cấp dịch vụ chất lượng cao và chuyên nghiệp giống như Nhật Bản với chi phí hợp lý tại Việt Nam.
Không chỉ với những nỗ lực hàng ngày của toàn bộ nhân viên mà còn thông qua việc sử dụng vô số các Shikumi-Cơ chế độc đáo được sáng tạo ra, chúng tôi đang hiện thực hóa việc cung cấp dịch vụ chất lượng cao với giá thành rẻ.
Hơn nữa, VISAHO có sở trường trong dịch vụ khoán toàn diện, tiếp nhận toàn bộ công việc quản lý toà nhà và đang cung cấp dịch vụ quản lý toà nhà toàn diện, giúp giảm thiểu tối đa công sức và sự vất vả của ban quản trị, chủ đầu tư chung cư và chủ sở hữu của toà nhà văn phòng trong vô số những công việc phát sinh hàng ngày.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
- Giúp cho tất cả khách hàng sử dụng dịch vụ của VISAHO đều luôn tươi cười và cảm thấy hạnh phúc: "Chúng tôi sẽ cố gắng hết mình vì nụ cười của khách hàng".