Daily operation capacity planning:
- Preparation of Purchase Orders based on approved Requisitions and selected Clients.
- Coordinate with Clients to ensure firmed orders are delivered in full and on time and error-free.
- Collect supporting documents to prepare payment requests and partner with finance
- Working directly with Clients and internal departments for inventory controls.
- Coordinate with Business Development team and Warehouse to arrange goods arrival information.
- Monitor product availability & stock allocation.
- Process all Clients’ operational requests.
- Talk to clients on a regular basis. Maintain and develop good relationships with clients. Be the main point of contact for them. Identify potential concerns and issues.
- Actively coordinate with other teams to solve operational issues for clients and drive customer satisfaction. Make sure that we can detect early and resolve any concerns from clients related to SBS performance fast and efficiently.
- Other projects & Ad-hoc requests from team lead.
- At least 1-2 years of experience in procurement/purchasing for retails, logistics, warehouses in multinational companies. Experience in client management is a plus.
- BA of Supply Chain Management, Economics / Business, Foreign Trade
- Good stakeholder management and problem solving skills.
- Strong presentation and storytelling skills
- Excellent Interpersonal skills – Excellent ability to communicate and manage internal stakeholders as well as build up relationships with clients.
- Fluent in written and spoken English.
- Familiar with reporting and managing processes.
- Able to use MS Office and Google sheets smoothly
- Good attitude and adaptability to changes
- Comfortable and enjoy working with people.
Chúng tôi, VISAHO là doanh nghiệp dịch vụ Bất động sản tổng hợp của Nhật Bản, hướng tới trở thành doanh nghiệp số 1 Việt Nam với “Năng lực dịch vụ chất lượng cao và chuyên nghiệp”.
Với mục tiêu là giúp cho tất cả khách hàng sử dụng dịch vụ của VISAHO đều luôn tươi cười và cảm thấy hạnh phúc: “Chúng tôi sẽ cố gắng hết mình vì nụ cười của khách hàng”.
Dịch vụ quản lý chung cư, tòa nhà của VISAHO hướng tới mục tiêu cung cấp dịch vụ chất lượng cao và chuyên nghiệp giống như Nhật Bản với chi phí hợp lý tại Việt Nam.
Không chỉ với những nỗ lực hàng ngày của toàn bộ nhân viên mà còn thông qua việc sử dụng vô số các Shikumi-Cơ chế độc đáo được sáng tạo ra, chúng tôi đang hiện thực hóa việc cung cấp dịch vụ chất lượng cao với giá thành rẻ.
Hơn nữa, VISAHO có sở trường trong dịch vụ khoán toàn diện, tiếp nhận toàn bộ công việc quản lý toà nhà và đang cung cấp dịch vụ quản lý toà nhà toàn diện, giúp giảm thiểu tối đa công sức và sự vất vả của ban quản trị, chủ đầu tư chung cư và chủ sở hữu của toà nhà văn phòng trong vô số những công việc phát sinh hàng ngày.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
- Giúp cho tất cả khách hàng sử dụng dịch vụ của VISAHO đều luôn tươi cười và cảm thấy hạnh phúc: "Chúng tôi sẽ cố gắng hết mình vì nụ cười của khách hàng".