Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
1. Internal Communications
· Drive the communication processes and timetable for change management; leading stakeholders through the steps to ensure timely, impactful communication to increase awareness and mitigate concern.
· Support HR Manager to launch HR communication with innovation & inspiration as evaluated by HRD (e.g. Communication announcement, TV, Recognition corner, notice board...)
· Make sure all SGVN news being active in all social media channels
· Create & maintain internal communications strategy in order to keep employee aligned and connected to SGVN mission
· Ensure HRBP BU follow 100% internal communication activities which is in line with guidelines
· Cascade all communication activities from Regional/Global
2. Employer Branding
· Assist HR Manager to build Employer branding strategy for Saint-Gobain Vietnam.
· Coordinate to drive all the campaigns to build SGVN as an Employer of choice
· Define our employee value proposition to ensure we attract and retain top talent by establishing values, culture and an environment where people can thrive and achieve their highest potential.
· Communicate the employee value proposition through multichannel campaigns and creative social media content to attract and engage high caliber candidates aligned with our mission.
· Lead all events related to career fair, job fair while partnering with the HRBP team in making sure reaching & attracting to young talents
· Build and manage all internal and external communication to build Employer brand awareness in local country and related industries.
3. Digital
· Plan, edit and write content for a variety of internal communications mediums, such as a staff intranet, email and other channels
Yêu Cầu Công Việc
1. Education:
· Bachelor/ Master degree in specialized in HR or relevant majors
2. Experience:
· At least 2-3 years of working experience in similar position in and MNC organizations or other heavy industry companies.
· Proven excellent leadership and people management.
· Proven experience and knowledge in HR projects, e.g.Company event, internal communication channels, employer branding…etc.
3. Communication & Presentation skills:
· Excellent in presentation skill to easily communicate with audiences in both Vietnamese and English.
4. Computer Microsoft office skills:
· Word, Excel, and Powerpoint are compulsory required.
5. Other Accountability:
· Show strong sense of ownership to drive business beyond its potential.
· Self-motivation and be accountable for own actions.
· Able to work under high pressure and flexible business environment.
6. Language skills:
· Excellent in speaking and writing in both Vietnamese & English.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần xuất nhập khẩu Y tế TPHCM tiền thân là Công ty cung ứng vật tư Y tế được thành lập năm 1984. Chuyên kinh doanh xuất nhập khẩu dược phẩm, dược liệu, bán buôn thuốc, kinh doanh xuất nhập khẩu trang thiết bị, vật tư y tế và dịch vụ xuất nhập khẩu ủy thác, lưu kho giao nhận hàng hóa, khai thuế hải quan.
Với hơn 35 năm không ngừng mở rộng kinh doanh và xây dựng thương hiệu, đến nay YTECO đã khẳng định vị thế dẫn đầu của mình trong lĩnh vực y tế ở Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1984
Mission
Lấy con người làm nền tảng phát triển doanh nghiệp, YTECO hướng đến xây dựng đội ngũ nhân viên vững mạnh, gắn bó bền vững với công ty thông qua các chương trình tuyển dụng, đào tạo và phát triển kỹ năng cho gần 100 cán bộ nhân viên, với phạm vi hoạt động trải dài từ Bắc đến Nam.