Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
ABOUT THE ROLE:
Key Account & Business Development Management is responsible for leading all business and multifunctional processes at Distributor’s branches level via demonstrating stewardship behavior. This is achieved personally, and through the management of people that delivers superior retail presence on & offline and superior consumer & customer value in line with Vinamilk’s Purpose Values & Principles.
JOB DESCRIPTION:
Primary responsibility entails overseeing the implementation at lower levels and monitoring the execution of detailed action plans and sales activities aimed at achieving the overall objectives assigned for the Key Account Chain: (revenue, costs, coverage, distribution, image, market share...).
• Consolidate tender information and execute support tasks related to the entire tendering process/procurement preparation for Key Account Chain and Key Account Chain (liaise with documentation procedures, provide training assistance, consulting, task resolution, etc.) to achieve overall business outcomes.
• Formulate appropriate policies and programs related to the penetration and development of Vinamilk products into various retail points.
• Plan and evaluate the execution/access/care/exploitation efforts of staff within the month concerning the target customer list (transferred Key Account Chain, designated Key Account Chain potential customers, retail points with or without previous company product purchases...).
• Identify and assess new business opportunities (potential to open new retail points, increase SKU/retail points, increase inventory reserves for retail points...) to exploit optimal sales opportunities from customers.
• Supervise the execution, implementation, and management of customer contracts.
• Organize deployment and oversee the execution of trade marketing programs, sales support activities, and commercial promotion efforts (such as promotions, displays, product launches, communication activities...) targeted at Key Account Chain to ensure accuracy and effectiveness.
• Maintaining and enhancing service quality and providing the best customer care, fostering strong relationships with Key Account Chain customers and Distributors within the customer's geographical area.
• Take responsibility for the management, monitoring, control, and evaluation of the utilization of resources related to sales and Key Account Chain (operational budget, personnel, assets, support activities...) efficiently and in compliance with regulations.
Yêu Cầu Công Việc
EDUCATION AND PROFESSION:
• Bachelor Degree.
• Priority is given to majors in Marketing, Business Administration, International Business, Foreign Economics, Foreign Trade or related Economics majors.
• Fluent in English OR Russian OR Korean.
EXPERIENCE:
• At least 3 - 6 years of sales experience, sales management for Key Account, Horeca customer groups, practical experience in multinational companies/large-scale consumer goods or fast-moving consumer goods (FMCG) industries.
PROFESSIONAL KNOWLEDGE AND SKILLS:
• Have good knowledge of sales in the field of food/fast-moving consumer goods, especially knowledge and understanding of special customer channels (Key Account/Anchor Account) and types of direct consumer customers (On-premise).
• Have basic knowledge of marketing and building trade support activities (trade marketing).
• Have knowledge of implementing business strategies.
• Ability to analyze and plan.
• Good skills in negotiation.
• Good communication/presentation/persuasion skills.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Chứng khoán Phú Hưng (PHS) là công ty chứng khoán có vốn đầu tư nước ngoài hàng đầu và uy tín trên thị trường chứng khoán Việt Nam chuyên cung cấp các dịch vụ tài chính và đầu tư chuyên nghiệp cho tất cả các nhà đầu tư tổ chức và cá nhân, các quỹ và ngân hàng đầu tư trong nước và nước ngoài.
Được thành lập từ năm 2006 với cổ đông chiến lược là Công ty CX Technology, công ty cung cấp các thành phần rèn nguội và ép nhựa hàng đầu Đài Loan và là một trong những công ty hàng đầu được niêm yết trên thị trường chứng khoán Đài Loan, PHS kế thừa nền tảng tài chính vững mạnh để tự tin cung cấp các nghiệp vụ chứng khoán như:
- Môi giới đầu tư chứng khoán
- Tư vấn đầu tư tài chính
- Lưu ký
- Tự doanh
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHYT, BHXH, BHTN,…. theo quy định của Nhà Nước
- Được tham gia chế độ bảo hiểm sức khỏe toàn phần và tai nạn 24/24.
Các hoạt động ngoại khóa
- Thể thao ngoại khóa
- Chương trình teamwork hàng quý
- Teambuilding hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 2006, Công ty cổ phần chứng khoán Âu Lạc thành lập
- Năm 2009, Đổi tên thành công ty cổ phần chứng khoán Phú Hưng
- Năm 2015, Hợp nhất công ty cổ phần chứng khoán Phú Hưng và công ty cổ phần chứng khoán An Thành
- Năm 2018, Thành viên giao dịch trái phiếu chính phủ
- Năm 2019, Cổ phiếu lần đầu tiên được đưa vào giao dịch trên thị trường UPCom
- Năm 2020, UBCKNN cấp giấy phép hoạt động kinh doanh chứng khoán phái sinh
- Năm 2021, Tăng vốn điều lệ lên 1400 tỷ đồng
Mission
Trở thành đối tác tin cậy của các nhà đầu tư, cùng đồng hành trên con đường đến sự thịnh vượng bằng việc cung cấp dịch vụ môi giới và tài chính hiệu quả.
Review Chứng khoán Phú Hưng
Môi trường công ty lành mạnh vui vẻ, ko toxic, ko nịnh bợ, khá công bằng. Mỗi năm đều được tăng lương, đi chơi, thưởng Tết ... (rw)
Môi trường công việc tốt, thu nhập ổn định, rủi ro cao (id)