The job (in higher grades) can be member of the Management Team. A (Technical) Sales Manager is always a people manager (and can never be an individual contributor) and therefore is leading a team of commercial people (can be Sales rep’s, technical sales advisors and/or (key) account managers) and responsible for realizing the overall sales volume of the OpCo. Besides the focus on reaching commercial targets, the (Technical) Sales Manager coaches his/her team to reach their targets and establish (organic) growth.
Job Description:
Key Accountabilities
- Strategy:
Manager of the OpCo, results in short and (mid) long term plans for the Commercial Department and the framework for the key areas of the department.
- Business year planning:
financial and other business objectives, in order to give guidance, after approval by the General Manager, for the activities of the department. Establish sales
objectives by forecasting and developing annual sales quotas for regions and territories; projecting expected sales volume and profit for existing
and new products.
- Sales:
sales targets, and the sales activities anticipate the market developments. Provide on-the-ground support for sales associates as they generate leads and
close new deals.
- Account management:
annual plans, resulting in optimization of customer/consumer relations and business opportunities, and a positive image of the OpCo in the market.
- Business process/operational improvements:
plans, in order to optimise the operational performance and thereby contributes to the financial performance of the OpCo.
- Budget control:
OpCo delivers its budget and meets KPI objectives.
- People Leadership:
contribute to the optimisation of business results. Coaches his/her team on a weekly basis to achieve team and individual targets.
Qualification Requirements:
- Educational Background:
- Bachelor’s degree in animal health or a related field.
- Experience:
- Minimum of 7 years of experience in sales, with at least 3-5 years in a leadership or managerial role.
- Proven track record of achieving sales targets and driving revenue growth.
- Experience in the industry relevant to the company (e.g., Animal Nutrition, Aquaculture, FMCG, pharmaceuticals).
- Skills:
- Strong leadership and team management skills.
- Excellent communication and interpersonal abilities.
- Strategic thinking and the ability to develop and execute sales strategies.
- Negotiation and decision-making skills.
- Ability to build and maintain relationships with key clients and stakeholders.
- Personal Attributes:
- Results-oriented with a strong sense of initiative.
- Adaptability and ability to thrive in a fast-paced environment.
- Strong analytical skills with attention to detail.
- Other Requirements:
- Willingness to travel as needed.
Nutreco is a global leader in animal nutrition and fish feed. Our advanced nutritional solutions are at the origin of food for millions of consumers worldwide. Quality, innovation and sustainability are guiding principles, embedded in the Nutreco culture from research and raw material procurement to products and services for agriculture and aquaculture. Experience across 100 years brings Nutreco a rich heritage of knowledge and experience for building its future.
Equal Opportunity Employer:
Nutreco is an equal opportunity employer; applicants are considered for all roles without regard to race, color, religious creed, sex, national origin, citizenship status, age, physical or mental disability, sexual orientation, marital, parental, military status or any other status protected by applicable local law. Please advise us at any point during the recruitment and selection process if you require accommodation. Nutreco is committed to compliance with all applicable legislation, including providing accommodation for applicants with disabilities.
Công ty Cổ phần Chứng khoán Phú Hưng (PHS) là công ty chứng khoán có vốn đầu tư nước ngoài hàng đầu và uy tín trên thị trường chứng khoán Việt Nam chuyên cung cấp các dịch vụ tài chính và đầu tư chuyên nghiệp cho tất cả các nhà đầu tư tổ chức và cá nhân, các quỹ và ngân hàng đầu tư trong nước và nước ngoài.
Được thành lập từ năm 2006 với cổ đông chiến lược là Công ty CX Technology, công ty cung cấp các thành phần rèn nguội và ép nhựa hàng đầu Đài Loan và là một trong những công ty hàng đầu được niêm yết trên thị trường chứng khoán Đài Loan, PHS kế thừa nền tảng tài chính vững mạnh để tự tin cung cấp các nghiệp vụ chứng khoán như:
- Môi giới đầu tư chứng khoán
- Tư vấn đầu tư tài chính
- Lưu ký
- Tự doanh
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHYT, BHXH, BHTN,…. theo quy định của Nhà Nước
- Được tham gia chế độ bảo hiểm sức khỏe toàn phần và tai nạn 24/24.
Các hoạt động ngoại khóa
- Thể thao ngoại khóa
- Chương trình teamwork hàng quý
- Teambuilding hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 2006, Công ty cổ phần chứng khoán Âu Lạc thành lập
- Năm 2009, Đổi tên thành công ty cổ phần chứng khoán Phú Hưng
- Năm 2015, Hợp nhất công ty cổ phần chứng khoán Phú Hưng và công ty cổ phần chứng khoán An Thành
- Năm 2018, Thành viên giao dịch trái phiếu chính phủ
- Năm 2019, Cổ phiếu lần đầu tiên được đưa vào giao dịch trên thị trường UPCom
- Năm 2020, UBCKNN cấp giấy phép hoạt động kinh doanh chứng khoán phái sinh
- Năm 2021, Tăng vốn điều lệ lên 1400 tỷ đồng
Mission
Trở thành đối tác tin cậy của các nhà đầu tư, cùng đồng hành trên con đường đến sự thịnh vượng bằng việc cung cấp dịch vụ môi giới và tài chính hiệu quả.
Review Chứng khoán Phú Hưng
Môi trường công ty lành mạnh vui vẻ, ko toxic, ko nịnh bợ, khá công bằng. Mỗi năm đều được tăng lương, đi chơi, thưởng Tết ... (rw)
Môi trường công việc tốt, thu nhập ổn định, rủi ro cao (id)