Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Supervise all activities at Cobi Towers’ Information desks and maintain the excellence of services delivered to tenants and customers
- Record and attend to all tenants’ requests, suggestions and complaints promptly and efficiently. Response to concerns of all tenants/ customers in a friendly and professional manner.
- Supervise and manage performances of Customer Service Staff to ensure staff response in a professional, competent and friendly manner to the needs of tenants, customers and visitors.
- Maintain order and cleanliness in the lobbies and main entrance areas of Cobi Towers.
- Perform daily patrol of the Towers’ lobbies, ground floors’ common areas such as corridors, restrooms, pantries to check and ensure good cleanliness as well as Safety and Security of the ground floor areas.
- Conduct regular check basic knowledge about the Towers of service providers’ staff to ensure that all Cleaning, Security staff are knowledgeable of basic information and be able to answer and assist customer, visitor when being asked.
- Review Customer Service logbook, visitor logbook, etc. on a daily basis and update Operation Manager/ Property Manager any matters that may affect to the satisfaction of tenants, customers and visitors.
- Prepare and submit Customer Service reports relating to tenants’ activities including all requests, complaints, complement, operation, events, visitors, etc.
- Inspect vacant premises to ensure they are always in good and tenantable conditions.
- Maintain good relationship with all tenants, customers of Cobi Towers.
- Attend the meetings and inspections of the government officers including fire police, local police, environment police, etc. as required by Operation Manager/ Property Manager.
- Assist Operation Manager/ Property Manager in organizing and arranging for the emergency drills and plans such as fire drill, infectious diseases, etc.
- Assist Operation Manager/ Property Manager to modify/ adjust the standard, procedures, guidance for all departments under operation department and ensure the procedures are up to date.
- Negotiate with all service providers/contractors in renewal of term contracts as assigned.
- Call for quotations and purchase spare parts, equipment, stationery, etc.as required by Operation Manager/ Property Manager. Execute other tasks as assigned by Operation Manager/ Property Manager.
Yêu Cầu Công Việc
Education Level Required: Diploma Degree or above.
Professional designations: Operation/ Property Executive in Operation Management/ Property Management Department of Office Buildings/ Shopping Malls (from or above 3 years of experiences).
- Demonstrate good verbal and written English skills.
- Demonstrate good communication skills.
- Have a teamwork spirit and strong work ethics.
- Possess an ability to work in a fast-paced, dynamic team environment.
- Be willing to learn new functions, procedures and recognize opportunities to improve.
- Ability to prioritize, planning skills, well-organized, multitasking.
- Presentation skills, Complaint handling skills.
- Ability to analyse situations, evaluate alternatives and come up with workable solutions. Be creative, enthusiastic, responsible and have “can-do” attitude.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 27 - 35
- Lương: 14 Tr - 18 Tr VND
CÔNG TY CP HÀNG HẢI DẦU KHÍ HẢI DƯƠNG ( HADUCO) cung cấp các dịch vụ hàng hải đáng tin cậy, an toàn và hiệu quả cho ngành dầu khí khu vực. Chúng tôi tự hào là công ty dẫn đầu thị trường về các dịch vụ nước sâu, chúng tôi có cả tàu và người để hỗ trợ khách hàng trong bất kỳ nhiệm vụ hay thử thách nào ngoài khơi
Chúng tôi phục vụ lĩnh vực năng lượng với đội tàu gồm 40 tàu do hơn 1000 thành viên thủy thủ đoàn điều khiển và được hỗ trợ bởi khoảng 100 nhân viên trên bờ trên toàn thế giới. HADUCO có hơn 20 năm kinh nghiệm hàng hải trong việc thực hiện các hoạt động phức tạp trên biển.
Uy tín của HADUCO được khẳng định thông qua tính chuyên nghiệp và các thành công trong quan hệ với đối tác khách hàng. Đội ngũ nhân sự và trang thiết bị của HADUCO luôn luôn làm nên sự khác biệt trong việc khai thác tàu tại vùng biển Việt Nam và trên thế giới..
HADUCO luôn thể hiện được sự tận tâm, chất lượng và luôn đề cao công tác quản lý an toàn cả trên bờ và trên biển. Kết hợp cùng nhau, nhân sự và trang thiết bị của chúng tôi tiếp tục tạo nên những thành tích về quản lý hiệu quả và an toàn trong việc cung cấp dịch vụ ngành dầu khí. Khi khách hàng tìm đến công ty chúng tôi, họ có thể yên tâm rằng HADUCO cam kết cung cấp dịch vụ ở mức độ hài lòng cao. Hoạt động an toàn và bảo vệ môi trường mang giá trị cốt lõi, luôn được ưu tiên và là nền tảng mà HADUCO dựa vào để hoạt động.