Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
About us:
- Hai Trieu Vietnam has been established and developed for more than 33 years as a retail chain system, providing authentic fashion accessories such as: watches, jewelry, glasses, etc. Hai Trieu Vietnam currently owns the brands Hai Trieu Watches and Hai Trieu Eyewear, with a chain system of more than 30 branches nationwide.
Job description:
- Hai Trieu's Marketing Department currently has nearly 30 employees divided into many different teams: SEO, Content, Social, Studio & Media...
- You will have the opportunity to:
+ Facebook Fanpage: Develop ideas, write content, and brief visuals for posts on the Dong Ho Hai Trieu and Kinh Hai Trieu Fanpage.
+ Email Marketing: Directly design and send emails to customers using Netcore, a world-leading email marketing platform.
+ KOL/KOC Booking: Search for and book KOLs/KOCs on various platforms with significant budgets to increase brand reach and sales.
+ Brand Communications: Collaborate with the leader to plan and execute projects to enhance brand awareness for Hai Trieu and exclusive brands.
+ Work on various campaigns such as advertising campaigns, seasonal marketing campaigns, and grand opening campaigns.
+ Create content for new channels: Instagram, Facebook Groups, TikTok, etc.
Other information:
- Working hours: 8:00 AM - 5:00 PM, Monday to Saturday morning.
- Working location: 156A Tran Quang Khai Street, District 1, Ho Chi Minh City.
- Probation period: 2 months, 85% salary.
Benefits:
- Salary: 12 - 15+ million VND/month (Gross salary, negotiable based on competence). Hai Trieu strives to provide a salary based on your contributions and dedication.
- Exclusive privileges for Hai Trieu's Marketers: work from home 3 times/month (depending on the characteristics of the job), empowerment in job management, performance-based management instead of micromanagement, company investment for professional development through external courses, etc.
- Benefits for Hai Trieu-ers: comprehensive basic insurance for employees, 12 days of annual leave convertible to monthly salary, annual profit-sharing in April, a watch and VIP health insurance package for employees with over 3 years of service, special discounts on internal purchases, etc.
Recruitment Process:
- The interview process consists of two rounds: the 1st round with the SEO Team Leader and the 2nd round with the Marketing Director.
- Interview format: offline at Hai Trieu’s office.
- The results will be announced immediately after the final interview round.
Yêu Cầu Công Việc
1. Candidates with the age 24 or older, with a college degree or higher in Marketing, Business Administration, Economics, Journalism, Communications, etc.
2. At least 2 year of experience managing social media channels and developing community content.
3. A deep understanding of social media platforms and the types of content suitable for each platform.
4. Excellent writing skills, a sales mindset, and the ability to understand customer psychology to convey appropriate content.
5. Proficiency in research and creating presentations. Ability to quickly grasp social media trends. Candidates with a creative mindset and experience in graphic design and short video production are preferred.
6. Knowledge of Facebook Ads is an advantage.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Phụ cấp khác:
Work from home 3 times/month (depending on the characteristics of the job), empowerment in job management, performance-based management instead of micromanagement, company investment for professional development through external courses, etc.
- Thời gian thử việc: 02 tháng
- Độ tuổi: 26 - 35
- Thời gian làm việc: Thứ 2 - Sáng Thứ 7 hàng tuần
- Phúc lợi:
12 - 15+ million VND/month (Gross salary, negotiable based on competence). Hai Trieu strives to provide a salary based on your contributions and dedication.
- Ngày nghỉ:
Comprehensive basic insurance for employees, 12 days of annual leave convertible to monthly salary, annual profit-sharing in April, a watch and VIP health insurance package for employees with over 3 years of service, special discounts on internal purchases, etc.
- Lương: 12 Tr - 15 Tr VND
Video Tuyển Dụng
Công Ty CP Hyundai Thành Công (TC MOTOR) tiền thân là công ty TNHH cơ khí Thành Công thành lập năm 1999, trải qua quá trình phấn đấu không ngừng nghỉ với nhiều khó khăn thử thách, TC MOTOR đã và đang ngày một hoàn thiện, tạo nên những cột mốc đáng tự hào. Là một doanh nghiệp 100% vốn trong nước, TC MOTOR đã dựa vào nội lực để ngày càng mở rộng, vươn cao và vươn xa hơn, trở thành doanh nghiệp tiêu biểu với những đóng góp quan trọng trong sự phát triển của ngành công nghiệp ô tô Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ BHYT, BHXH, BHTN, … theo quy định của Nhà Nước
- Được tham gia Bảo hiểm sức khỏe Bảo Việt
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch trong nước và nước ngoài hàng năm
- Company Trip
- Các buổi offline, seminar, BBQ thân mật với các thành viên Cty;
Lịch sử thành lập
- Năm 1999, Công ty TNHH Cơ khí Thành Công ra đời, bước đầu tập trung kinh doanh các dòng xe công nghiệp như xe tải, thiết bị công trình, đặt nền móng cho sự hình thành doanh nghiệp hàng đầu về ô tô sau này.
- Năm 2004, Xây dựng nhà máy sản xuất lắp ráp ô tô đầu tiên tại Đông Anh, cho ra đời thương hiệu xe tải Thành Công, một trong những mặt hàng chủ chốt của TC MOTOR.
- Năm 2005 - 2008, Công ty bắt tay với các nhà sản xuất ô tô lớn từ Trung Quốc như Dong Feng, hãng xe tải, xe cẩu từ Hàn Quốc như Dong Yang để nhập xe về Việt Nam, mở ra hướng mới trong việc hợp tác quốc tế, chuyển giao nhiều công nghệ và sản phẩm mới cho ngành ô tô tại Việt Nam.
- Năm 2007, TC MOTOR trở thành đối tác chính thức của Hyundai Công nghiệp nặng và thiết bị xây dựng tại Việt Nam. Đây cũng là năm công ty xây dựng nhà máy lắp ráp ô tô thứ 2 tại Ninh Bình với quy mô lớn.
- Năm 2009, TC MOTOR chính thức trở thành đối tác của Tập đoàn Hyundai tại thị trường Việt Nam, chuyên nhập khẩu và phân phối ô tô du lịch Hyundai.
- Năm 2011, Nhà máy sản xuất, lắp ráp ô tô tại Ninh Bình bắt đầu vận hành, ra mắt sản phẩm xe du lịch đầu tiên - Hyundai Avante.
- Năm 2013, TC MOTOR đứng trong top 30 doanh nghiệp tư nhân lớn nhất Việt Nam, theo Bảng xếp hạng VNR500 của Vietnam Report.
- Năm 2015 - 2016, thị phần xe du lịch của Tập đoàn Thành Công đều đạt trên 18%, đứng thứ 2 tại thị trường Việt Nam và được công nhận là nhà phân phối ấn tượng của năm
- Năm 2018, TC MOTOR xếp thứ 01 trên bảng xếp hạng Fast 500 của Việt Nam.
- Năm 2019, Công ty cổ phần Hyundai Thành Công Việt Nam xếp hạng 43 Top 500 doanh nghiệp lớn nhất Việt Nam và xếp hạng 16 Top 500 doanh nghiệp tư nhân lớn nhất Việt Nam
Mission
Hoạt động Trách nhiệm xã hội Liên doanh ô tô Hyundai Thành Công Việt Nam với sứ mệnh đóng góp cho sự phát triển bền vững, thông qua việc lan tỏa những điều tốt đẹp và truyền cảm hứng đến toàn xã hội.
Review HYUNDAI THÀNH CÔNG VIỆT NAM
Công ty chế độ cho nhân viên tốt so với các công ty khác, môi trường làm việc thoải mái (RW)
Sếp và đồng nghiệp vui vẻ, hoà đồng.
Sếp tốt, môi trường làm việc trẻ trung năng động.