We believe in making a real impact with our marketing efforts, adding true value for our potential customers. That's why we're on the hunt for a vibrant and fearless Marketing Specialist, bursting with passion and ready to take our marketing activities to the next level! If you're up for the challenge and eager to make a difference, we want you on our team!
What we expect you to perform
- Develop, implement, and refine comprehensive, multi-channel campaign strategies (email, socials, ads...) for demand generation; coordinate with all stakeholders, document campaign plans, and monitor their execution.
- Enhance demand capture by improving customer experience and utilizing appropriate tools.
- Create co-marketing campaigns with partner networks across various channels, including digital, social media, and events.
- Collaborate with the event marketing team to research and identify third-party conferences, sponsored events, and hosted partner activities; manage timelines and deliverables to ensure seamless execution, leading to qualified opportunities and sales pipeline growth.
- Contribute to the content strategy and work with the content marketing team to continuously enhance value for customers.
- Manage and track budgets to ensure effective ROI measurement.
- Successfully prioritize and manage multiple projects simultaneously, meeting deadlines and staying within budget.
Who you are
- At least 3 years of full-time experience in marketing, ideally in demand generation and enterprise B2B marketing.
- Excellent written and verbal communication skills in English.
- Passionate about data, with the ability to manage, collect, and report on metrics that drive action and solve problems.
- Keen interest in the latest marketing technologies and their potential to drive demand.
- Possess a positive, can-do attitude that motivates others and aligns with FIRE values.
- Familiarity with systematic testing processes is advantageous.
- Experience with Magento, Shopify, and e-commerce platforms is advantageous.
Why us
Salary: up to 40M Gross
- Seniority bonus, KPI bonus, 13th month salary, birthday gift,...
- No pressure to always get it right; we embrace failure as a learning opportunity within our team.
- Work alongside a talented and diverse marketing team.
- Free tea & coffee & borrow books.
- Office with a great view from 14th, 16th, 18th, 19th and 20th floor and creative workplace design (massage chair, PS5 ...)
- The State statutory holidays and collective activities (team building, picnics, travel, charity activities…) organized by the Company
- Working days are 5 days/week (Monday to Friday)
- Advancement opportunities available
- Other benefits according to the provisions of the Company and the Labor Code.
Khởi đầu hoạt động từ năm 2002 với vai trò là một công ty giao nhận vận chuyển, Interlink Group đang nỗ lực phấn đấu trở thành một trong những nhà cung cấp dịch vụ hậu cần - tiếp vận (Logistics provider) đầu tiên tại Việt Nam và Đông Dương chuyên về dịch vụ 'một cửa' và trọn gói cho khách hàng.
Mục tiêu của Interlink Group là luôn cố gắng đem lại cho khách hàng những dịch vụ có giá trị thực sự, tạo lập bằng sự thông hiểu về thị trường nội địa kết hợp với sự tinh thông về nghiệp vụ quốc tế. Và bằng chứng rõ ràng nhất về sự quan tâm đến khách hàng là sự đầu tư mạnh mẽ vào kho bãi, đội xe pick up hàng, đội xe container, sự đầu tư về công nghệ thông tin, về đào tạo nhân viên, về việc mở rộng thêm 4 công ty thành viên dựa trên nền tảng tải chính ổn định. Bên cạnh đó là sự cam kết vê chất lượng dịch vụ được minh chứng thông qua Chứng nhận về ISO9001:2000 của tổ chức TUV - Cộng hòa liên bang Đức cho tất cả các thành viên.
Cuối cùng, để phấn đấu trở thành nhà cung cấp dịch vụ hậu cần - tiếp vận (logistics) chuyên nghiệp, xác định một cam kết kết rõ ràng về chất lượng dịch vụ là điều hết sức quan trọng đối với chúng tôi.