Mô tả công việc
- Enhance guest experience through feedback collection, complaint resolution, and exceptional service programs.
- Improve efficiency by optimizing processes, managing staff, and using technology.
- Maintain quality by setting standards, conducting checks, and ensuring facility upkeep.
- Foster a culture of excellence by promoting high service standards and encouraging staff and guest participation in continuous improvement.
- Report regularly to management on quality outcomes, highlighting achievements, challenges, and areas for further improvement.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- Full service-charge in probation time
- Day off/week: 02 days (working time: 9hrs/day)
- Have health care and Insurance
- Opportunity to develop career path
- Transportation support for fuel or shuttle bus.
- Additional benefits according to company policy.
Yêu cầu công việc
- Has experience managing quality standards within a hospitality environment.
- Is proactive, detail-oriented, and passionate about delivering exceptional guest experiences.
- Is excellent in problem-solving abilities and can think critically to resolve issues.
- Has strong leadership skills and can collaborate effectively across departments.
Yêu cầu hồ sơ
LECMAX là thương hiệu cửa thép cao cấp hàng đầu Việt Nam. Sản phẩm của chúng tôi có mặt trong các công trình trọng điểm quốc gia, các dự án quy mô lớn như: Tòa nhà Quốc Hội Việt Nam, Văn phòng Quốc hội TP.HCM, Trụ sở Tổng cục An ninh, Vinpearl Phú Quốc, Vinpearl Hạ Long, Vinhomes Central Park...Hướng tới mục tiêu ký thêm nhiều dự án mới, hợp tác với nhiều nhà đầu tư trong nước và quốc tế, chúng tôi cần tuyển dụng thêm một số vị trí công việc. Cảm ơn các ứng viên đã dành thời gian cho Lecmax!