- Act as the lead point of contact for any matter related to SPX Express.
- Improve overall Seller Support and service quality through understanding seller needs and channel these for internal improvement opportunities with respective stakeholders.
- Provides prompt and efficient service to Sellers including the appropriate escalation of Sellers’ issues.
- Assist with high-severity requests or issue escalations as needed.
- Able to coordinate with cross-functional teams to identify issues and follow up on solutions.
- Monitor and analyze seller's performance to identify operational issues, gaps to meet the KPIs & root cause for non-compliances on SLAs
- Support in setting up to manage seller’s operation with positive impact to entire end to end on-time pick up and delivery
- Driven to achieve team goals and transparently sharing ideas to help the team improve performance.
- Maintains acceptable performance metrics such as quality, productivity, first contact resolution, and attendance
- Liaise with other departments such as Customer Service, Operations, or Payments teams as required to resolve Seller’s issues and questions.
- Possess the capacity to comprehend data, enabling the formulation of actionable solutions for Sellers.
- Perform other duties as assigned by the line manager.
- Preferred background in business administration/ supply chains/ e-commerce.
- Have at least 2 year of experience in e-commerce logistics.
- Have a good sense of process understanding and workflow optimization.
- Good at communication, negotiation, and problem-solving.
- Work independently and proactively take on new responsibilities where most needed.
- Good data analysis skills and Google Sheets is a big plus.
- Desire to learn and desire to understand how the world works.
Công ty CP NHÂN LỰC VÀ DỊCH VỤ KỸ THUẬT XL (tên đăng ký Thương hiệu là XL MANPOWER) thành lập từ 2013, hoạt động trong lĩnh vực Thương mại và Dịch vụ Kỹ Thuật cho các nhà máy Lọc hóa dầu, phân bón hóa chất, Các nhà máy SX Điện, nhà máy đóng tàu, sản xuất thép và các ngành công nghiệp nặng khác.
Dịch vụ của công ty bao gồm:
+ Cung cấp và quản lý nguồn nhân lực
+ Dịch vụ Vận Hành và Bảo dưỡng các nhà máy Công nghiệp như nhà máy Lọc Dầu, nhà máy Điện, nhà máy thép,…
+ Thi công các công trình, dự án
+ Cung cấp vật tư, thiết bị cho các nhà máy.
Mạng lưới văn phòng công ty gồm:
+ Trụ sở chính của Công ty Cổ phần Nhân lực và Dịch vụ Kỹ thuật XL đặt tại: Cao ốc Mỹ Đức, 220 Xô Viết Nghệ Tĩnh, Phường 21, Quận Bình Thạnh, TP. HCM.
+ Văn phòng Chi Nhánh tại: Vũng Tàu và Nghi Sơn (Thanh Hóa)