Mô tả công việc
- Online sale management
- To develop and mornitor key performance indicators ( Orders, Sales, Stock, price, .....)
- Assign, guide and supervise staff for planning, implementing and evaluating the results to ensure that all activities are operated well and on schedule.
- Oversee the resolution of any arising issues orders, system, app
- To work with related department for product content, promotion program & Media supprt for sale online promoting.
- Synthesize, analyze and report business results by program, week, month, quarter.
- To Understand online market, sale strend and customer behavior to provide suitable products for increasing sales.
- Make the sale plan base on MD's plan, Operation Plan to achieve the target
- Analyze customer complaints to come up with solutions to bring customers satisfaction
- Propose plans to improve department, survey competitor & consumer shopping behavior - Cash Management
- Ensure money and documents are collected in full, exactly, on time and according to the process
- Provide solutions to ensure that debts and receivable documents are tracked in a timely manner to limit losses - Manpower management
- Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule
- Make solution for sufficient manpower during business in ad-hoc situations
- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity
- Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development
- Identify potential staff for succession planning purposes
- Build and promote team work spirit - Expense control
- Provide solutions to optimize resources and increase productivities
- Provide tools to optimize delivery costs
- Focast and make the guidance for tool and equipment for reasonable using - Other duties
- Opening & closing Store
- Monitor all activities in store to ensure that store work as normal
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager
Yêu cầu công việc
- University degree
- Prefer 3 years experience as the same position
- Good communication skill
- Good command of verbal English
- Teamwork skill: Actively promote team work
- Leadership: Acting leadership by example
- Computer literate: Word, Excel, Powerpoint
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment, dynamic.
- Opportunities for advancement and career development
- Competitive salary and benefits.
- Participate in full social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law.
- Training and capacity development program.
- Discount on purchases at AEON supermarket system.
- Health care insurance, Teambuilding, exciting Trade Union activities
Công Ty CP Phát Triển Công Nghệ Thiết Bị Thuận Phát – Chuyên cung cấp, lắp đặt, bảo hành và bảo trì các dòng thang máy gia đình, thang máy tải khách cho các căn hộ gia đình, biệt thự, văn phòng, nhà hàng khách sạn, chung cư mini… Thang máy gia đình Thuận Phát cung cấp dòng thang máy nhập khẩu nguyên chiếc đồng bộ như: và các dòng thang máy nhập khẩu linh kiện rời (thang máy liên doanh) như: Mitsubishi – Thái Lan, Fuij – Nhật Bản, Montanari – Ý, Haisung – Hàn Quốc, Novaelex - Ý, Merih - Thổ Nhỹ kỳ… Nên có thể đáp ứng được mọi nhu cầu của khách hàng về công năng sử dụng cũng như giá thành hợp lý nhất.
Mục tiêu của Công ty thang máy Thuận Phát là đáp ứng một cách đầy đủ nhất những nhu cầu của khách hàng bằng cách cung cấp các thiết bị thang máy với tính năng kỹ thuật ưu việt, an toàn và kinh tế. Bảo đảm tính bền vững của thiết bị so với tuổi thọ của công trình thông qua dịch vụ bảo trì tin cậy với lượng cuộc gọi sửa chữa thấp nhất.
Chúng tôi luôn xem quyền lợi của khách hàng như của chính mình để xứng đáng với vai trò là đối tác thân thiết, tin cậy và lâu dài của Quý khách hàng. Đến với chúng tôi, Quý khách có thể hoàn toàn tin tưởng và yên tâm về “Chất lượng, độ thẩm mỹ, an toàn, tính ổn định và giá cả”.
Công ty thang máy Thuận Phát, quy tụ những nhân viên có nhiều năm kinh nghiệm trong lĩnh vực thang máy ở Việt Nam.